اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی:

بخش گردشگری سلامت در مجتمع تفریحی ارومیه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: بخش گردشگری سلامت در مجتمع تفریحی ارومیه با تجهیزات مناسب راه‌اندازی می‌شود تا افراد بیشتری برای سفر به این خطه علاقه‌مند شوند.

بخش گردشگری سلامت در مجتمع تفریحی ارومیه راه‌اندازی می‌شود

حسین امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این مجموعه که در شمار طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته، مشتمل بر واحدهای لجن‌درمانی، فیزیوتراپی و نمک‌درمانی است و برای بهره‌برداری به موقع آن اهتمام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در حال تکمیل و بهره‌برداری‌ قرار دارد، اضافه کرد: در مجتمع گردشگری باری علاوه بر این بخش، قسمت‌های متنوع دیگری از جمله باغ وحش، میدان‌های مسابقات اسب‌سواری، باغ گیاهان و محصولات کشاورزی نیز وجود دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این مجتمع در ساحل دریاچه ارومیه در منطقه باری احداث شده و از واحدهای ممتاز قلمداد می‌شود به طوری که نه‌تنها در کشور بلکه در سطح بین‌المللی نیز مطرح است.

وی با اظهار به اینکه بازار هدف ما در صنعت گردشگری، شمال عراق به عبارتی دهوک و سلیمانیه، استان‌های مجاور ترکیه، نخجوان و آذربایجان محسوب می‌شود، اضافه کرد: عمده گردشگران از مناطق فوق در قالب گردشگری سلامت و تجاری به این استان وارد می‌شوند.

امامی توجه ویژه به مبحث گردشگری سلامت در آذربایجان‌غربی را خواستار شد و اظهار داشت: خوشبختانه چنین رویکردی در استان ما در حال شکل‌گیری است به طوری که مدیریت دانشگاه علوم پزشکی درصدد هستند هتلینگ درمانی را در

آذربایجان‌غربی ایجاد کنند و در بیمارستان‌های شاخص چند اتاق را به امکانات مورد نیاز برای درمان و اقامت تجهیز کنند.

وی بیان داشت: طراحی کلینیک‌های ویژه گردشگری سلامت برای مسافران خارجی باعث می‌شود کسانی که برای درمان به این استان وارد می‌شوند استان دیگری را مقصد قرار ندهند بلکه در آذربایجان‌غربی به امور درمانی پرداخته و از مناطق گردشگری استان نیز بهره ببرند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول