اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

قاچاق کالا یکی از ارکان تزلزل اشتغال جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: قاچاق کالا یکی از بسترها و زمینه‌های تزلزل نظام اشتغال و کارآفرینی در جامعه است.

قاچاق کالا یکی از ارکان تزلزل اشتغال جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پارس‌آباد اظهار داشت: در سال تولید ملی اگر می‌خواهیم ظرفیت‌های اشتغال را بالا ببریم باید به تولید داخلی بها داده و کمترین وابستگی را به واردات کالاهای خارجی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و ارز خود مبنای توانمند کردن حوزه اشتغال و کارآفرینی داخلی است که ضرورت دارد مشکلات و نارسایی‌ها به حداقل رسیده و با هرگونه قاچاق کالا برخورد جدی شود.

کریمی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که بازار تولید و عرضه کالا تحت تأثیر دلالان و واسطه‌گران قرار گیرد تا از این طریق متزلزل شود.

این مسئول یکی از مبادی ورود کالای قاچاق را گمرکات کشور به ویژه گمرک بیله‌سوار و مناطق مرزی پارس‌آباد اعلام کرد و افزود: نیروهای انتظامی و مرزبانی ما به جد با سودجویان و قاچاقچیان مبارزه می‌کنند به طوریکه در مناطق مرزی ما قاچاق سوخت و همچنین اجناس خارجی به صورت غیرقانونی به حداقل رسیده است.

وی تلاش در برقراری امنیت و کوتاه کردن دست سودجویان را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: نباید به هر فرصت‌طلب و سودجو زمینه و فضایی را فراهم کنیم تا بتواند به نفع خود و با هدف بر هم زدن نظام اقتصادی وارد میدان کار شود.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد به طولانی بودن مرز مشترک شهرهای شمالی استان با کشور آذربایجان اشاره کرد و بیان داشت: درست است که نمی‌توان در تمام این مناطق انسداد مرزی ایجاد کرد اما بهتر است در نهایت دقت و ظرافت برابر فرصت‌طلبان و قاچاقچیان ایستاد و اجازه نداد آنها در این زمینه سوءاستفاده‌هایی را داشته باشند.

کریمی به سفر اخیر معاون آموزشی مرزبانی ناجا به شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد و گفت:‌ مرزبانان ما هم اکنون در بهترین و مطلوب‌ترین شرایط هستند و آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن می‌باشند به طوریکه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید و تجاوز احتمالی دشمن را به سختی پاسخ می‌دهند.

وی با قدردانی از تجهیز پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی پارس‌آباد به امکانات و تجهیزات رفاهی، آسایشی افزود: در این زمینه به نظر می‌رسد بهترین شرایط و فضا فراهم شده است تا برخی نارسایی‌ها و قصور و کوتاهی احتمالی برطرف شود.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول