اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس معرفی شد

خبرگزاری فارس: محمد بذرافشان طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، به عنوان سرپرست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان معرفی شد.

سرپرست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در مراسم معرفی سرپرست جدید کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان با تقدیر از تلاش‌های غلامحسین زارع‌پور دبیر سابق این کمیسیون، اظهار داشت: با وجود تعاریف و قوانین مناسب و موثر موجود در قانون اساسی و اصل 44، ظرفیت‌های اجرایی و برنامه‌ریزی بسیار مناسبی برای بخش اقتصادی کشور دیده شده و به همین لحاظ باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر فعالیت‌های اقتصادی خوبی در راستای رشد و توسعه کشور داشته باشند.

کمال فیروز‌آبادی با اشاره به اهداف اصلی تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با اجرای صحیح قوانین و مسئولیت‌های اقتصادی و اجرایی خود، به الگوی مناسبی برای سایر کشورها تبدیل شویم و در این راستا مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری نقش ویژه‌ای در تحقق این هدف بزرگ دارد.

وی ادامه داد: قاچاق کالا و ارز سم مهلکی برای اقتصاد به شمار می‌رود و ضروری است در این مورد تمام دست‌اندرکاران امر مبارزه با قاچاق برای از بین‌بردن زمینه‌های عرضه و تقاضا، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

زارع‌پور دبیر سابق کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیسیون در چند سال گذشته، از مساعدت‌های استاندار فارس و معاون سیاسی امنیتی وی در همراهی با برنامه‌ها تقدیر کرد.

محمد بذرافشان سرپرست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس نیز در این جلسه تصریح کرد: برای تحقق رهنمودهای مقام عظمای ولایت باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

این جلسه با تقدیر از غلامحسین زارع‌پور و معرفی محمد بذر‌افشان به عنوان سرپرست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس پایان یافت.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول