اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی:

قوانین مبارزه با قاچاق کالا به روز نیست/برخی بندهای قانون هم مبهم است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ابهام و قدیمی بودن قانون مربوطه است.

قوانین مبارزه با قاچاق کالا به روز نیست/برخی بندهای قانون هم مبهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قلندری ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند با اشاره به اینکه باید هماهنگی بیشتری در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بین دستگاه‌های مربوط صورت گیرد، اظهار کرد: باید در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نقطه نظرها و پیشنهادهای کارآمد و کاربردی دستگاه‌های دیگر استفاده شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند در ارزیابی‌ها از برتری خاصی برخوردار است، گفت: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند می‌تواند نقش موثری در کنترل قاچاق کالا داشته باشد.

*مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید بومی‌سازی شود

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بومی‌سازی شود، افزود: بین دولت و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوبات کلی در حال تصویب است که باید با توجه به نیاز هر استان بومی‌سازی صورت گیرد.

قلندری ادامه داد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سه سطح دارد که خراسان جنوبی در سطح دوی آن جزو پنج استان برتر کشور است.

وی به پاداش دادن به کسانی که کالاهای قاچاق را کشف می‌کنند اشاره کرد و گفت: در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند مقرر شده علاوه بر افزایش و پرداخت به موقع حق‌الکشف مامورین برای آنها پاداش‌های مخصوصی در نظر گرفته شود.

*کاهش انواع قاچاق کالا در خراسان جنوبی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از کاهش انواع قاچاق کالا در سطح استان خبر داد و افزود: کاهش در زمینه مشروبات الکلی، کالاهای دخانی و وسایل آرایشی بیشتر بوده است که بسیار باید توجه داشت.

قلندری ادامه داد: الکترونیکی کردن فرآورده‌های نفتی سبب کاهش مصرف فرآورده‌های یارانه‌ای در خراسان جنوبی شده است.

وی از شناسایی کارت‌های سوخت غیر فعال موسسات کرایه‌ای اتومبیل‌ها خبر داد و گفت: با همکاری پایانه و اتوبوس‌رانی کارت‌های سوخت غیر فعال موسسات کرایه اتومبیل شناسایی شده و در حال کنترل شدن است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول