اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

3 طرح خدماتی درمانی در انار‌ افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت 3 طرح خدماتی، رفاهی و درمانی در شهرستان انار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

3 طرح خدماتی درمانی در انار‌ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، به مناسبت هفته دولت سه طرح خدماتی، رفاهی و درمانی در شهرستان انار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، مرکز اورژانس 115 امین شهر انار با تجهیزات کامل پزشکی با هزینه 200 میلیون ریال امروز افتتاح شد که 10 میلیون ریال این هزینه را شهرداری امین شهر و مابقی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پرداخت کرده است و با ‌راه‌اندازی این مرکز 9 هزار نفر از جمعیت امین شهر و روستاهای تابع زیر پوشش قرار گرفتند. 

افتتاح و راه‌اندازی دستگاه اتوکلاویا واحد سی‌اس‌آر نیز امروز انجام شد که برای استریل کردن وسایل بیمارستان و درمانگاه با هزینه‌ای معادل 350 میلیون ریال ‌از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پرداخت و تأمین اعتبار شده است.

افتتاح ساختمان و مرکز فوریت‌های اورژانس 115 شهری انار با زیربنای 140 متر مربع ‌با تجهیزات کامل شامل تجهیزات داخلی درمانی، یک دستگاه آمبولانس‌ با دستگاه بی‌سیم و تجهیزات اداری از دیگر طرح‌های امروز بود که 480 میلیون ریال هزینه ساخت این مرکز را خیران به نام حاج علی رشیدی، حاج علی زمانی، حاج اکبر رشیدی و حاج جواد ذوالفقاری‌ پرداخت کرده‌اند.

مجید اعتمادی فرماندار انار در این آیین اظهار داشت: هزینه این پروژه‌ها بالغ بر 4 میلیارد ریال است که از این مبلغ حدود 550 میلیون ریال خیران و مابقی را دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پرداخت کرده است.

وی از مسئولان خواست که برای خدمت‌رسانی و آسایش مردم تلاش کنند که هدف دولت نیز همین است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول