اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

29 پروژه آموزشی در ایلام افتتاح شد

خبرگزاری فارس: 29 پروژه آموزشی صبح امروز در آیینی و با حضور مسئولان محلی به طور همزمان در ایلام افتتاح شد.

29 پروژه آموزشی در ایلام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام صبح امروز در حاشیه افتتاح این تعداد پروژه اظهار داشت: این تعداد پروژه شامل 206 کلاس درس و 46 هزار متر مربع زیربنا است.

عبدالله بهادری افزود: برای اجرای این تعداد پروژه آموزشی در مجموع 220 میلیارد ریال از محل اعتبارت استانی و ملی به بهره‌برداری کامل رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد پروژه طی 10 روز آتی به دستگاه بهره‌بردار که همان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام است واگذار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: همزمان با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در حوزه مقاوم‌سازی و با استفاده از اعتبارات ملی 22 پروژه از خرداد ماه سال جاری شروع شده است. 

بهادری تصریح کرد: قرار است با تلاش‌های انجام شده مدیریت و کارکنان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با 108 کلاس درس و 8 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان تا فصل آموزشی جدید که پایان شهریور ماه است نیز تحویل دستگاه بهره‌برداری شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: همچنین چندین پروژه مشارکتی نیز در دست اقدام و اجرای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام قرار دارد. 

وی ادامه داد: 19 پروژه با 131 کلاس درس نیز در قالب پروژه‌های مشارکتی در دستور کار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: 19 هزار متر مربع زیربنای این تعداد پروژه مشارکتی در استان ایلام است که سهم مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در این قسمت 35 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول