اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند:

نهاوند در مسابقات دوچرخه‌سواری جوانان غرب کشور اول شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم دوچرخه‌سواری نهاوند رتبه نخست مسابقات دوچرخه‌سواری جوانان غرب کشور را کسب کرد.

نهاوند در مسابقات دوچرخه‌سواری جوانان غرب کشور اول شد

سعید کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری غرب کشور گرامیداشت شهدای دولت با شرکت 16 تیم در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز در نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی جوانان تیم نهاوند رتبه نخست را کسب کرد و تیم بروجرد و شهرستان ازنا به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان داشت: در رده انفرادی نیز علی فتح‌اللهی از بروجرد اول شد و علیرضا سیفی و کسری قیاسی از نهاوند به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان نیز برگزار شد که تیم کشور عراق به عنوان تیم میهمان ویژه اول شد و تیم‌های نهاوند و اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.

کولیوند گفت: در رده انفرادی رشته بزرگسالان بهنام آرین از نهاوند رتبه نخست را کسب کرد و آباد محمد و محمد سالم نیز از کشور عراق دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به شرکت 16 تیم در این رقابت‌ها تصریح کرد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های نهاوند، همدان، اراک، بروجرد، ازنا، کنگاور و کشور عراق در نهاوند برگزار شد و 100 ورزشکار دوچرخه‌سوار در این رقابت حضور داشتند و رکاب زدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند محل برگزاری مسابقات را از مقابل اداره تربیت بدنی تا سراب فارسبان به مسافت 10 کیلومتر عنوان کرد و افزود: دوچرخه‌سواران در این رقابت مسیرهای چشم‌نواز سراب فارسبان را به آرامی رکاب زدند و از طبیعت زیبای نهاوند نهایت استفاده را کردند.

وی نهاوند را به علت وجود آب و هوای معتدل و وجود سراب‌های خروشان و جنگل‌های مصفا مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی خواند و خاطرنشان کرد: به دلیل وجود مجموعه‌های ورزشی مناسب این شهرستان ظرفیت اجرای مسابقات مختلف و برگزاری اردوهای مختلف ورزشی را دارد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول