اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس:

توان ماندن در سوپر لیگ دوچرخه‌سواری را نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس گفت: در صورتی که از تیم کندوان حمایت نشود دیگر قادر به ادامه حضور در سوپر لیگ دوچرخه‌سواری کشور نخواهیم بود.

توان ماندن در سوپر لیگ دوچرخه‌سواری را نداریم

سید حسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس یک باشگاه دولتی است، اما از هیچ جایی مورد حمایت واقع نمی‌شود و تاکنون فقط از جیب خودم برای این تیم هزینه کردم؛ اما به نام دیگران تمام می‌شد.

این مسئول بیان داشت: ظرف مدت 19 ماه این تیم تشکیل شد و تاکنون 20 مسابقه در سطح استانی و چندین مسابقه داخل شهرستان برگزار کردیم و از ظرفیت بسیار خوب و جوان برخوردار هستیم، اما اصلاً توجهی به این تیم لیگ برتری نمی‌شود.

هاشمی ادامه داد: در سال گذشته حدود 30 میلیون تومان از جیب خودم خرج کردم که فقط یک میلیون تومان به ما کمک شد و این در حالی است که بازیکنان ما قرارداد رسمی دارند و در فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور نیز ثبت شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون باید به هر یک از رکاب‌زنان خود که در سوپر لیگ کشور امتیاز بیاورند مبلغی پرداخت شود، اما تاکنون به‌خاطر عدم توان مالی، حتی یک ریال هم نداشتیم که به آنها بدهیم.

این مسئول ابراز داشت: تاکنون تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس را دو مرتبه به رقابت‌های سوپر لیگ کشور بردم که هر بار 5 میلیون تومان برای ما هزینه در بر داشت و زمانی هم که در چالوس میزبان بودیم یک ریال هم به این تیم کمک نشد.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس تصریح کرد: تاکنون به‌خاطر عشق و علاقه و نیز توجه به استعدادهای جوان و با آتیه شهر خودم چالوس سختی‌ها را تحمل کردم، اما اگر شرایط مالی به همین منوال پیش برود و از این تیم حمایت مالی نشود دیگر قادر به ادامه حضور در رقابت‌های سوپر لیگ کشور نخواهیم بود و با وجود میل باطنی از سوپر لیگ کشور کناره‌گیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: جامعه ورزش چالوس از ما تقویم ورزشی خواست و ما نیز تقویم ورزشی خود را به آنها دادیم که در آن هزینه یک سال تیم 130 میلیون تومان برآورد شد، اما فقط 2 میلیون و یکصد هزار تومان کمک مالی کردند.

هاشمی ادامه داد: مبلغی که جامعه ورزش چالوس به تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس کمک کرد صرف خرید لباس ویژه دوچرخه‌سواری شد؛ اما مشکلات مالی در سایر بخش‌ها همچنان به قوت خود باقی است.

این مسئول به روند آماده‌سازی این تیم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز مشغول تمرینات سخت و فشرده هستیم تا تیم را برای حضور در مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری سوپر لیگ کشور آماده کنیم که حتی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور به ما پیشنهاد میزبانی این مرحله را در چالوس داد، اما با توجه به مشکلات مالی موجود از پذیرش آن خودداری کردیم.

وی در پایان اذعان داشت: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس متعلق به شخص خاصی نیست بلکه نماینده شهرستان چالوس و استان مازندران در رقابت‌های سوپر لیگ کشور است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول