اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری:

4 ایستگاه تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی در ساری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری اعلام کرد: امسال چهار ایستگاه تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی در ساری است.

4 ایستگاه تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی در ساری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صالح کاردگر بعدازظهر امروز در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس که در فرمانداری مرکز مازندران برگزار شد بیان داشت: تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی در مازندران امسال با هفته دفاع مقدس مقارن شد که می‌توان یاد و خاطر سرداران دفاع مقدس را برای ورزشکاران خارجی به درستی معرفی کرد.

کاردگر اظهار داشت: امسال چهار ایستگاه تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی در ساری است.

سید محمد سعیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری نیز گفت: برپایی شب شعر استانی کار مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهرداری و ارشاد ساری است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری برپایی شب شعر به صورت استانی در مرکز مازندران داریم که این کار فرهنگی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری ساری به صورت مشترک انجام می‌شود.

این مسئول از ایجاد ایستگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس در ساری خبر داد و اضافه کرد: برپایی همایش دفاع مقدس با موضوع جنگ نرم از دیگر برنامه‌های ما در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

سعیدی با اشاره به اینکه حوزه هنری، کانون پرورش فکری و انجمن سینمای جوان در شهرستان ساری در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی فعالیت خوبی در هفته دفاع مقدس دارند، تصریح کرد: برگزاری مسابقات نقاشی، تصویرسازی، نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، نقد و بررسی فیلم‌های دفاع مقدس، عصر شعر و خاطره، دیدار هنرمندان از پارک موزه جنگ استان کرمان، مسابقه عکاسی، غبارروبی مزار شهدا و حضور در نماز جمعه از سری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز در هفته دفاع مقدس کارگاه شعر و داستان و نیز نقاشی و سفالگری برگزار می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انجمن عکاسان و سینمای استان نمایش فیلم کوتاه با موضوع دفاع مقدس را درنظر دارند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول