اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ برتر

اسامی تیم دوچرخه‌سواری همدان اعلام شد

خبرگزاری فارس: اسامی تیم دوچرخه‌سواری همدان برای حضور در لیگ برتر در مواد پیست اعلام شد.

اسامی تیم دوچرخه‌سواری همدان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری در مواد پیست، از 23 مرداد ماه به مدت سه روز در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود که اسامی دوچرخه‌سواران تیم همدان برای شرکت در این مسابقات اعلام شد.

زمان پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، ساعت 14 روز دوشنبه بیست و سوم مرداد ماه خواهد بود و جلسه فنی تیم‌های سرپرستان و مربیان نیز همان روز برگزار می‌شود.

پس از حضور قطعی سه تیم صنعت مس کرمان، تک اسپرت کرج و پیکان تهران در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های ترافیک شهرداری تهران، پتروشیمی تبریز و همدان نیز برای حضور در دومین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر کورسی در مواد پیست اعلام آمادگی کرده‌اند.

اسامی دوچرخه‌سواران تیم همدان؛ بهنام آرین، افشین دوستی، مازیار فرزاد، پیام سعدی‌پور، مسعود شیخی، داود فروغی و محسن کردی به عنوان رکابزن، امیر جمالی به عنوان مربی و مسعود غیاثی به عنوان سرپرست، به عنوان نمایندگان این تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

در تیم صنعت مس کرمان؛ محمدصادق مظفری، علی خادمی، محمد جمالی، محمد زنگی‌آبادی، رسول رمشی، صالح سعید، هادی عرب‌نژاد به عنوان رکابزن و محمد ابوحیدری به عنوان مربی و حمید اسلامپور به عنوان سرپرست حضور دارند.

در تیم تک اسپرت کرج؛ حمید خمسه، مهدی آزمون، محمد نوری، علیرضا قهرمانی، سیاهوش صفی‌نیا به عنوان رکابزن، حمید خمسه به عنوان مربی، محمد حضوری به عنوان سرپرست و جواد حضوری به عنوان مکانیک، ترکیب این تیم را برای حضور در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

در تیم پیکان تهران محمد رجبلو، احمد قمری، علی ریاحی، میثم امینی، موسی مصطفوی، احمد اصغرپور، رضا جبرئیلی، محمد جبرئیلی و علی ترابی به عنوان رکابزن، میثم آملی مکانسین و محمد جوانفکر به عنوان سرپرست حضور دارند.

در تیم ترافیک شهرداری تهران ابراهیم حاجتی، ابراهیم سیاح، امید بیگدلی، صالح تفرشی، حامد عبادی، شهاب جدیدالاسلام، محمدرضا آرمین و محسن یحیایی به عنوان رکابزن و آرش امیدفر به عنوان مربی و سرپرست حضور دارند.

در تیم پتروشیمی تبریز حسین ناطقی، حسین علیزاده، بهنام خسروشاهی، حامد جنت، رامین ملکی، امیر کلاهدوز، سعید مسلمی مقدم، سینا نشاط‌فر، مهدی فریدی به عنوان رکابزن و احد کاظمی به عنوان سرپرست در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

دومین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری در مواد پیست، از امروز به مدت سه روز در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تحت عنوان "جام رمضان" از ساعت 21 الی 24 برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول