اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت دوچرخه‌‌سواری چهارمحال و بختیاری:

بانوان رکابزن چهارمحال و بختیاری در لیگ دوچرخه‌سواری شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت دوچرخه‌‌سواری چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان دوچرخه‌سواری این استان در لیگ دوچرخه‌سواری بانوان کشور شرکت می‌کنند.

بانوان رکابزن چهارمحال و بختیاری در لیگ دوچرخه‌سواری شرکت می‌کنند

بیتا ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال جاری فدراسیون دوچرخه‌سواری تاریخ برگزاری این مسابقات را به تاخیر انداخته است.

وی افزود: با توجه به تغییرات انجام گرفته در فدراسیون پیش‌بینی می‌شود لیگ دوچرخه‌سواری بانوان در شهریورماه جاری در استان تهران برگزار شود.

ریاحی بیان داشت: سال گذشته در مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری بانوان، بانوان رکابزن این استان در بخش انفرادی رتبه‌های اول و دوم را از آن خود کردند و در بخش تیمی عملکرد نه‌چندان خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به رتبه چهارم و پنجم دست یافتند.

نایب‌ رئیس هیئت دوچرخه‌‌سواری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته پنج استان، چهارمحال و بختیاری، همدان، اصفهان، فارس و تهران در مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری بانوان کشور حضور داشتند، گفت: در سال جاری هنوز به طور قطعی مشخص نشده که چند استان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

ریاحی اذعان داشت: لیگ دوچرخه‌سوار بانوان کشور در رده‌ سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، و چهارمحال و بختیاری نیز با هفت بانوی رکابزن در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه بانوان دوچرخه‌سوار این استان در حال حاضر هیچگونه تمرینی ندارند، بیان داشت: متاسفانه در این استان مکان مناسبی برای تمرین بانوان دوچرخه‌سوار این استان وجود ندارد.

ریاحی افزود: در سراسر کشور مربیان بانوان دوچرخه‌سوار مردان هستند، اما در این استان حراست سازمان تربیت‌بدنی به این موضوع ایراد گرفته و این امر برای بانوان رکابزن این استان مشکل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: پس از رایزنی‌های انجام گرفته در این استان توانسته‌ایم مجوز تمرین بانوان دوچرخه‌سوار در بلوار فرودگاه شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری را کسب کنیم و به دنبال این هستیم تا مجوز تمرین در خیابان را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول