اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

ارتقای نظارت بر اموال دولتی از طریق سامانه الکترونیکی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: نظارت بر اموال دولتی با بهره‌گیری از سامانه الکترونیکی ارتقاء می‌یابد.

ارتقای نظارت بر اموال دولتی از طریق سامانه الکترونیکی

ابوالفضل فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: رشد چشمگیر سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان از دستاوردهای مهم دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه استانی در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی افزود: استان در این زمینه تا جایگاه هفتم در کشور ارتقا یافته است.

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح توزیع سهام عدالت از برنامه‌های مهم دولت محسوب می‌شود، افزود: در این زمینه اقدامات مهمی در استان زنجان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به مشارکت فعال سازمان امور اقتصادی و دارایی در اجرای طرح تحول اقتصادی افزود:‌ در زمینه اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها نیز در استان اقدامات مطلوبی انجام شده است.

فلاح از تقویت رویکرد پژوهش محوری در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: با رویکرد جدید این برنامه‌ها در استان پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح نظارت بر اموال دولتی با بهره‌گیری از سامانه الکترونیکی از برنامه‌های سازمان امور اقتصادی و دارایی در دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌شود، افزود:‌ استفاده از سامانه‌های رادیویی و بازرسی‌های دوره‌ای نیز در این زمینه مطلوب بوده است.

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نظارت مالی و محاسباتی بر عملکرد اعتبارات استان را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و یادآور شد: نظارت‌های مالی به منظور افزایش اثربخشی و کارآیی برنامه‌های سازمان مطلوب بوده است.

این مسئول با اشاره به بهینه‌سازی ارتباطات سازمانی به منظور تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان امور اقتصادی و دارایی گفت: این ماموریت‌ها با استفاده از فناوری‌های نوین کاربرد بیشتری داشته است.

فلاح با بیان اینکه حضور موثر در کارگروه‌ها، کمیته‌ها و شوراها از برنامه‌های این مجموعه است، خاطرنشان کرد: حضور در شوراهای برنامه‌ریزی و سیاستگذاری به منظور اتخاذ تصمیمات موثر و کارآمد در سرمایه‌گذاری، از برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول