اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان اعلام کرد

اجرای 668 پروژه در سه سفر دولت به سمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار سمنان از تصویب و اجرای 668 پروژه در سه سفر هیئت دولت به سمنان خبر داد.

اجرای 668 پروژه در سه سفر دولت به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین صبح امروز در آیین بهره‏برداری از 84 پروژه با اعتباری معادل 34 میلیارد تومان در شهرستان سمنان که به صورت متمرکز با حضور استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‏های اجرایی برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصتی بوده تا کارهای انجام گرفته برای مردم بازگو و منعکس شود.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم دولت سفرهای استانی، اجرای پروژه‏هایی برای اجرای عدالت در بخش‏های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و 100 سفر دولت دستاورد بزرگی محسوب می‏شود که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد.

فرماندار سمنان به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «خوشبختانه کشور در حال پیشرفت است و با قطع نظر از آمارهای که خود ما می‏دهیم، رصدکنندگان جهان هم چنین نظری دارند که کشور در جهات مختلف در حال پیشرفت است»، گفت: در بودجه سال‌جاری 29 درصد اعتبارات تملک دارایی در اختیار روستاها قرار گرفته در حالی که جمعیت روستاها 25 درصد شهر است.

سعدالدین یادآور شد: سه سفر دولت خدمتگزار، استان سمنان را به کارگاه مهم سازندگی مبدل ساخته است.

وی در خصوص عملکرد دولت‏های نهم و دهم گفت: در سه سفر، 668 پروژه مهم داشتیم که سهم سفر اول 149 پروژه با پیشرفت فیزیکی 98 درصد و سهم سفر دوم، 333 پروژه با پیشرفت فیزیکی 87 درصد است.

فرماندار سمنان افزود: میزان اجرای طرح‏های سفر سوم تا آخر امسال به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی می‏رسد.

سعدالدین ادامه داد: در شهرستان سمنان، 9 پروژه عظیم مربوط به مهر ماندگار بوده که اعتبار بیش از 460 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول