اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

بزرگ‌ترین ضعف دولت حرکت نکردن بر مبنای برنامه مدون بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ضعف‌های دولت حرکت نکردن بر مبنای یک برنامه مدون و متوازن بود.

بزرگ‌ترین ضعف دولت حرکت نکردن بر مبنای برنامه مدون بود

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به پایان خدمت دولت دهم تا کمتر از یک‌سال دیگر، توجه این دولت به روستاها را از جمله نقاط قوت دولت دهم خواند و اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که کارها باید متوازن پیش برود و بحث توازن منطقه‌ای در دولت آقای احمدی‌نژاد اتفاق نیفتاد و این مهم یکی از نقاط ضعف این دولت بود.

وی بزرگ‌ترین ضعف دولت دهم را حرکت نکردن بر مبنای یک برنامه مدون دانست و افزود: اگر دولت دهم بر مبنای یک برنامه مدون حرکت و عملاً برنامه‌های پنج ساله را نادیده نمی‌گرفت و به آن پایبند بود قطعاً موفقیت‌های بسیاری کسب می‌کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید خطوط قرمز را شناخته و با برنامه حرکت کند، تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل مردم ما بیکاری است چرا که اگر اشتغال حل شود مشکلات فرهنگی، مسکن و دانشگاه نیز حل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در هر شرایطی باید مطیع ولی فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: ما نیز در آینده خواهان دولتی هستیم که در راستای آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری حرکت کند و با برنامه باشد.

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گذشت شش ماه از برگزاری انتخابات مجلس اظهار داشت: اکنون که مردم به مدت چهار سال به نماینده خود در مجلس شورای اسلامی اعتماد دارند برای نماینده نیز گروه مردم و جامعه هیچ فرقی نمی‌کند و انتظار می‌رود که آنها که قصد ایجاد تفرقه و فاصله انداختن بین مردم و نماینده دارند به میان مردم بازگردند و با همکاری و کمک یکدیگر مشکلات شهرستان را رفع سازیم.

این نماینده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید نگران عزل و نصب مدیران شهرستان بود و باید آرامش شهر را حفظ کرد، خاطرنشان کرد: مدیریت‌ها متعلق به فرد خاصی نیست و قطعاً افرادی که صلاحیت دارند در جایگاه مدیریت قرار می‌گیرند. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول