اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس:

استقبال گسترده از اجلاس نم موفقیتی بزرگ برای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گنبدکاووس گفت: حضور گسترده کشورهای عضو جنبش عدم متعهد در تهران یک موفقیت بزرگ برای ایران در مقابل مستکبران است.

استقبال گسترده از اجلاس نم موفقیتی بزرگ برای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گنبدکاووس با قدردانی از تلاش‌های دولتمردان در همه رده‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بر لزوم پیروی نکردن از هوای نفس توسط مدیران تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه قلمرو و ثروت‌اندوزی از مصادیق پیروی از هوای نفس است.

وی یکی از راه‌های پیشگیری از لغزش‌ها را یاد قیامت دانست و با تاکید بر پرهیز از پیروی از هوای نفس و آرزوهای طولانی تصریح کرد: مفاسد بشریت ناشی از هوای نفس است و واقعه شهادت شهیدان رجایی و باهنر نیز نتیجه امیال نفسانی مستکبران بود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به استقبال دولت‌های عضو جنبش عدم تعهد از اجلاس تهران اظهار داشت: با وجود کارشکنی آمریکا و رژیم صهیونیستی استقبال کم‌نظیری از اجلاس تهران شد.

سلیمان عباسی افزود: این اجلاس که با استقبال گسترده کشورهای عضو برگزار شد یک موفقیت و پیروزی برای ایران در مقابل مستکبران است.

وی با تاکید بر عزم خود برای تعامل با دستگاه‌های اجرایی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ارائه برنامه‌های سال 1391 اعتبارات و شاخص‌های مورد نظر را به ما گزارش دهند تا با بررسی نیازها و تدوین برنامه‌های مدون بتوان هر چه بهتر به مردم خدمات‌رسانی کرد.

در پایان این جلسه از رؤسای شش اداره برتر در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت گنبدکاووس با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول