اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان:

نیروی انسانی آموزشگاه‌های استثنایی گیلان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان از ساماندهی نیروهای انسانی آموزشگاه‌های استثنایی استان خبر داد.

نیروی انسانی آموزشگاه‌های استثنایی گیلان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل بشارتی‌مقدم صبح امروز در جلسه آموزش و پرورش استثنایی گیلان ساماندهی نیروی انسانی آموزشگاه‌های استثنایی استان را یکی از اقدام‌های این نهاد عنوان کرد.

وی اظهار کرد: به منظور مدیریت بهینه نیروی انسانی و در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های راهبردی مبتنی بر ارتقای منزلت فرهنگیان، ایجاد تحول اساسی در زیرساخت‌های آموزش استثنایی صورت می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: استقرار نظام آموزشی ساختار 3-3-6 سند تحول بنیادین و گسترش عدالت آموزش و پرورش با رویکردی علمی، منطقی و قانونی تا هفتم شهریور جاری جلسات سازماندهی نیروی انسانی آموزشگاه‌های استثنایی گیلان در حال اجراست.

به گفته وی، سازماندهی نیروهای آموزشی، پرورشی و توانبخشی را برای ایجاد وحدت رویه و حسن انجام امور و سازماندهی تراکم دانش‌آموزی و با توجه به نیازهای خاص هر گروه در سطوح پیش از دبستان، ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با تأکید خاص بر آموزش حرفه‌ای مورد بررسی و در دست اجرا است.

بشارتی‌مقدم، تخصیص نیرو به فعالیت‌های آموزش و پرورش استثنایی را از بین نیروهای رسمی، پیمانی و حق‌التدریس امکانپذیر ذکر کرد و افزود: این نیروها شامل مدیر، معاون، گروه‌های آموزشی، پرورشی و توانبخشی، معلم مرجع و رابط، آموزگار پیش‌دبستانی، کمکی و آموزش والدین، نیروهای متخصص کاردرمانی، گفتار درمانی، بینایی‌سنجی، شنوایی سنجی، مددکاری اجتماعی و فیزیوتراپی، مربی بهداشت، سرپرست آموزشی، دبیر، مشاور، مربی پرورشی و ورزش و ... است.

به گفته وی، تعداد حدود 780 نفر نیروی انسانی در 58 مرکز آموزشی و توانبخشی در سطح آموزش و پرورش استثنایی گیلان مشغول خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه هستند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول