اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

بهای آدمی به ارزش‌های انسانی درونی اوست

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: باید ارزش‌های اسلامی و انسانی را حفظ کنیم زیرا آنچه در نهایت موجب قبولی انسان در پیشگاه الهی می‌شود، همین ارزش‌ها هستند.

بهای آدمی به ارزش‌های انسانی درونی اوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری‌منفرد امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به جانفشانی مسلمانان صدر اسلام اظهار کرد: در جنگ‌های آن دوره حتی برخی زنان با وجود اینکه همسر و برادران خود را در جنگ از دست داده بودند با شنیدن خبر سالم بودن پیامبر اسلام(ص) همه غصه‌های خود را فراموش می‌کردند.

وی با اشاره به کرامت انسانی به عنوان ارزشمندترین گوهر درونی بشر گفت: باید ارزش‌های اسلامی و انسانی را حفظ کنیم زیرا آنچه در نهایت موجب قبولی انسان در پیشگاه الهی می‌شود، همین ارزش‌ها هستند.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: آنچه در روز قیامت خریدار دارد، ارزش‌های انسانی بوده و سعی و تلاش در رسیدن به آنها و حفظ و نگهداری این گوهرهای با ارزش اهمیت والایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید در گذر زمان همان‌گونه که سزاوار آدمیت است خود را به وسیله ارزش‌های انسانی بیاراییم و خویشتن را آماده قیامت و دیدار با پروردگار کنیم.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول