اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روز از هفته دولت

پارک سردار شهید کریم بهرامی در ارومیه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آخرین روز از هفته دولت پارک سردار شهیدکریم بهرامی با حضور مسئولان شهری و استانی در ارومیه به بهره‌برداری رسید.

پارک سردار شهید کریم بهرامی در ارومیه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همزمان با آخرین روز از هفته دولت که مصادف با سومین روز شهادت سردار کریم بهرامی و تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان سردشت بود، پارک خطی در خیابان هشت شهریور ارومیه به نام این سردار بزرگوار به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این پارک رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: شهدایی همانند رجایی و باهنر با وجود مدت کم‌خدمت برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار هستند و این ماندگاری دلیلی برای قدردانی از تلاش های دولت خدمتگزار است.

پرویز جلیلی افزود: طرح پارک شهید بهرامی به دلیل ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه این شهید بزرگوار که 34 سال از عمر خود را صرف خدمت به میهن اسلامی کرده بود نامگذاری شده و امید است موجب ارتقای سطح خدمت‌رسانی در منطقه باشد.

وی با اشاره به تعامل خوب شهرداری و سایر نهادهای شهری و استانی خاطرنشان کرد: این تعامل می‌تواند در بهبود وضعیت شهری و همچنین افزایش توان‌کاری مدیران موثر بوده و آینده مناسبی برای خدمات‌رسانی به مرکز استان آذربایجان‌غربی فراهم آورد.

در این مراسم همچنین ابراهیم صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در سخنانی تصریح کرد: پروژه‌های هفته دولت در شهر ارومیه در مجموع مبلغی معادل 321 میلیارد ریال هزینه داشته که توسط مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به احداث پل‌های عابر پیاده در نقاط مختلف شهر، ساماندهی پیاده روهای سطح شهر، احداث پارک‌ها و فضای سبز در مناطق مختلف و همچنین آسفالت‌کشی به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد.

صفری همچنین اشاره‌ای به اقدامات انجام شده در سال جاری توسط معاونت عمرانی شهرداری کرد و ابراز داشت: اقدامات مناسبی از ابتدای سال جاری در توسعه عمران شهری انجام گرفته و امید است تا پایان سال نیز این روند ادامه یابد تا شاهد ارتقای سطح زندگی مردم و همچنین افزایش زیبایی‌های شهری باشیم.

در این مراسم همچنین شهردار ارومیه با اشاره به خدمات‌دهی به مناطق محروم هدف اصلی شهرداری را راضی کردن مردم دانست و گفت: رضایت شهدای انقلاب و اسلام از مسئولان در گرو رضایت مردم است و به همین دلیل باید تمام مسئولان خدمتگزار و قدردان مردم باشند.

محمد حضرت‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: راز ماندگاری شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تاریخ نظام وابستگی صرف آن‌ها به ولایت و خدمت به مردم بود و این امر باید سرلوحه خدمت‌رسانی تمام مدیران شهری در تمام کشور باشد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم افزایش خدمات در سطح شهر اظهار داشت: هر خدمتی که به مردم شود و باعث رضایت قشر مستضعف و محروم باشد می‌تواند آینده مدیران و مسئولان را روشن کند و در غیر این صورت تنها شاهد بدنامی خود خواهیم بود.

شهردار ارومیه در پایان گفت: سرانه فضای سبز در ارومیه 6.2 متر برای هر نفر است که باید تلاش کنیم تا این مقدار به میانگین کشوری که 7.2 متر مربع برای هر نفر است برسانیم.

سخنران پایانی این مراسم مهندس سیدجواد محمودی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی بود که در سخنان خود بیان داشت: هفته دولت بهانه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب‌تر برای مردم و ارائه گزارشات مسئولان و مدیران شهری برای ایجاد دلگرمی میان مردم است.

وی افزود: مدیریت استان از هیچ‌گونه خدمت به مردم و به ویژه قشر محروم دریغ نکرده و سفرهای شهرستانی استاندار و معاونان وی نیز دلیلی بر این مدعا است.

محمودی در پایان تصریح کرد: رساندن بهترین شرایط زندگی به مناطق محروم اصلی‌ترین وظیفه مدیران در سطوح مختلف است تا از این طریق نام نیکی از خود بر جای گذاشته و آینده روشن برای خود رقم زنند.

از مباحث حاشیه‌ای این مراسم می‌توان به غیبت وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان‌غربی که به عنوان میهمان اصلی مراسم دعوت شده بود اشاره کرد که به دلیل سفر شهرستانی در این مراسم حاضر نشده بود.

از دیگر حواشی مراسم، حضور خانواده معظم شهدای سانحه سقوط بالگرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که رنگ و بوی شهادت و ایثار و شجاعت به آئین داده بود، سخنان معاون امور عمرانی استاندار با محوریت دینی و اعتقادی و همچنین نارسایی سیستم صوتی محل اشاره کرد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول