اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 اصفهان خبر داد

پیشرفت 10 درصدی پارکینگ لاهور

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار اصفهان گفت: 90 درصد از گودبرداری‌های پارکینگ لاهور انجام شده و تاکنون 10 درصد پیشرفت کار وجود داشته است.

پیشرفت 10 درصدی پارکینگ لاهور

علیرضا پرهام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد پیشرفت پارکینگ لاهور اظهار کرد: آزادسازی‌های لازم صورت گرفته، 90 درصد از گودبرداری‌های پارکینگ انجام شده و تاکنون 10 درصد پیشرفت کار وجود داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمی مشکلات جابه‌جایی تأسیسات شهری مانند آب، برق، گاز و ... وجود دارد.

شهردار منطقه چهار اصفهان گفت: این پارکینگ از شش قسمت تشکیل شده و حد فاصل خیابان مفتح تا خیابان جی است و 340 خودرو ظرفیت دارد.

وی در خصوص مدت زمان انجام کار تصریح کرد: طبق زمان‌بندی انجام شده، از زمان آزادسازی کامل، قرار است این پارکینگ در مدت زمان پنج ماه به بهره‌برداری برسد.

پرهام با اشاره به موقعیت خیابان لاهور تاکید کرد: خیابان لاهور به موازات خیابان بزرگمهر قرار دارد و خیابان پروین و جی را به خیابان سلمان فارسی متصل کرده و بار ترافیکی خیابان بزرگمهر را به دوش می‌گیرد.

وی در مورد هزینه احداث این پارکینگ اضافه کرد: پارکینگ لاهور 4.5 متر ارتفاع و 340 خودرو ظرفیت دارد و پنج میلیارد تومان هزینه احداث این پارکینگ است.

شهردار منطقه چهار در ادامه در مورد شهربازی رویاها گفت: شهربازی رویاها بزرگ‌ترین شهربازی ایران است و 100 میلیارد تومان هزینه احداث آن است.

وی افزود: طرح این شهربازی از طرف کشور چین است و ایران مجری آن است و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در نیمه دوم امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول