اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مچ‌اندازی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی:

کسب تجربه حاصل کیفیت بالای مسابقات مچ‌اندازی باشگاه‌های اراک بود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مچ‌اندازی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی گفت: کیفیت چهارمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های اراک در حد بالایی بود و ورزشکاران با آمادگی بسیار خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ بودند.

کسب تجربه حاصل کیفیت بالای مسابقات مچ‌اندازی باشگاه‌های اراک بود

مسعود مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های اراک که با حضور مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سنین جوانان و پیشکسوتان در اراک برگزار شد تجارب بسیار خوبی برای ورزشکاران این رشته به همراه داشت و می‌توان گفت نقطه عطفی برای شروع مسابقات در کشور بود.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها 70 نفر از علاقمندان به این رشته برای نخستین بار در رده سنی جوانان و پیشکسوتان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان حسن مرزوقی به عنوان ستاره مسابقات و قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت‌ها شناخته شد.

مسئول کمیته مچ‌اندازی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های اراک با قضاوت مسعود مولوی، مهرداد آرین و حسن مرزوقی برگزار شد افزود:  عبدالرضا کرمی، محمد عسگری، رسول بیانی ، محمدرضا نوروزی، آرش اسدی و علی صفایی مسئولیت کمیته اجرایی این رقابت‌ها را بر عهده داشتند.

به گفته وی در رده سنی جوانان در وزن 80 کیلوگرم حمیدرضا صدری اول شد، سبحان ملک‌آبادی در سکوی دوم ایستاد و ابوالفضل نصراللهی سوم شد، در رده سنی پیشکسوتان وزن 70 کیلوگرم محمدعلی کریمی، محسن موچانی و محمد ملاحسنی به ترتیب اول تا سوم شدند، در وزن 80 کیلوگرم حمیدرضا اول شد، رضا خدادادی در سکوی دوم ایستاد و احمدرضا مردانی مقام سومی را از آن خود کرد، در وزن 100 کیلوگرم نیز قنبر تولکی قهرمان شد، علی شمس‌اللهی در سکوی دوم ایستاد و علیرضا وفایی سوم شد.

مولوی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان در وزن 60 کیلوگرم  علی شمس‌کلاهی به مقام قهرمانی دست یافت، سید یحیی علوی‌نیک دوم شد و محسن پیربراقی در سکوی سوم ایستاد، در وزن 65 کیلوگرم مجید مظفری اول شد، محسن موچانی در سکوی دوم ایستاد و روح‌الله عیسی‌آبادی سوم شد، در وزن 70 کیلوگرم حامد سیدنوری به مقام قهرمانی دست یافت، آرش اسدی دوم شد و ابوالفضل محمدشاهی در سکوی سوم ایستاد، در وزن 75 کیلوگرم میلاد سیدنوری، رضا سلیمانی و علیرضا رئوفی به ترتیب اول تا سوم شدند، در 80 کیلوگرم عباس صرفی، حسین بیات و سیروس مالک‌آبادی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در وزن 85 کیلوگرم مصطفی احمدی اول شد، اسماعیل محمدطالبی در سکوی دوم ایستاد و کاظمی میری سوم شد، در 90 کیلوگرم مسعود صفری به مقام قهرمانی دست یافت، جواد سلیمانی دوم شد و امیر صابری در سکوی سوم ایستاد، در 100 کیلوگرم امید بهرامی، حسین نصراللهی و علی شمس‌اللهی اول تا سوم شدند و در 110 کیلوگرم رضا شفیعی اول شد و محمد کزازی در سکوی دوم ایستاد، در وزن 110+ کیلوگرم نیز محمدرضا طالبی و حبیب بازدار اول و دوم شدند.

مسئول کمیته مچ‌اندازی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی خاطر نشان ساخت: در رده‌بندی تیمی مسابقات در رده سنی جوانان آریا تن مهاجرانی به مقام اول دست یافت، در پیشکسوتان 40 تا 50 سال آلومینیوم‌سازی مقام اول شد و تیم ماشین ‌سازی در سکوی دوم ایستاد، در بزرگسالان نیز مهاجران مقام اول را از آن خود کرد، آلومینیوم‌سازی دوم شد و ماشین‌سازی اراک در سکوی سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول