اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان‌غربی:

باشگاه‌های بدنسازی آذربایجان‌غربی غیراستاندارد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان‌غربی گفت: باشگاه‌های بدنسازی آذربایجان‌غربی غیراستاندارد هستند.

باشگاه‌های بدنسازی آذربایجان‌غربی غیراستاندارد هستند

خیرالله نارنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به وضعیت سالن‌های بدنسازی موجود در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 600 باشگاه بدنسازی با مجوز باشگاهی در استان فعالیت می‌کنند که اغلب آن‌ها غیراستاندارد هستند.

وی افزود: باشگاه‌های بدنسازی باید در طبقات هم‌کف به بالا و در مساحت بالای 200 متر باشند و در صورت امکان زیرزمین نباشد، همچنین ورزشکاران باید زیر نظر مربی متعهد و کارت‌دار حداقل دو تا چهار ساعت فعالیت کنند در صورتی که باشگاه‌های استان آذربایجان‌غربی فاقد این ویژگی‌ها بوده و بیشتر آن‌ها در زیرزمین، کوچک و فاقد مربی صلاحیت‌دار بوده و مورد تایید هیئت بدنسازی استان نیستند.

نارنجی ‌با اشاره به تقویم ورزشی تابستان گفت: برگزاری کلاس‌های توجیهی داوری و مربیگری با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری مسابقات پرس‌‌سینه بین‌المللی، کلاس‌های مربیگری درجه دو و یک و برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های استان از برنامه‌های مهم تقویم ورزشی در طول تابستان است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات چند جانبه قوی‌ترین مردان، مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های استان، کلاس‌های داوری درجه دو، مسابقات پرورش‌اندام و بادی کلاسیک قهرمانی آسیا در چین و برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از دیگر فعالیت‌های مهم تقویم ورزشی است.

نارنجی یکی از ویژگی‌های مهم تقویم ورزشی هیئت بدنسازی امسال را حضور دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ارگان‌ها در فعالیت‌های هیئت عنوان و بیان کرد: حضور دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های ورزشی به منظور تقویت کارکنان آن‌ها و نیز جذب حمایت‌های مالی است.

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان‌غربی در ادامه به افتتاح سالن بدنسازی در ارومیه اشاره کرد و گفت: بعد از سال‌ها پیگیری مسئولان اداره کل ورزش و جوانان سالن بدنسازی انقلاب واقع در خیابان وحدت امسال مورد بهره‌برداری و در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول