اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش استان اصفهان:

شخصیت فدراسیون بدن‌سازی را زیر سؤال بردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش استان اصفهان گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان قصد تعطیلی رشته‌های زیرمجموعه پرورش اندام را داشت، بهتر بود به صراحت این موضوع را اعلام می‌کردند نه اینکه شخصیت این رشته را زیر پا بگذارند.

شخصیت فدراسیون بدن‌سازی را زیر سؤال بردند

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشخص نیست که مسئولان وزارت ورزش و جوانان بر چه مبنایی تصمیم گرفته‌اند فدراسیون عظیم بدن‌سازی و پرورش اندام را زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی کنند.

وی با بیان اینکه از تصمیم مسئولان برای انحلال فدراسیون اطلاعی نداشته است، افزود: زمانی که از تصمیم گرفته شده با اطلاع شدیم، بسیار تعجب کردیم و نامه اعراضی‌آمیزی را نیز به فدراسیون ارسال کرده‌ایم که توسط مسئولان فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان داده می‌‌شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش استان اصفهان افزود: جمعی از ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران باشگاه‌ها قصد دارند به وزارت ورزش رفته و اعتراض خود را اعلام کنند.

پرورش با بیان اینکه حجم فعالیت هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام چند بار هیئت انجمن‌های ورزشی است، تأکید کرد: معلوم نیست چرا فدراسیونی که بیشترین آمار مدال آسیایی و جهانی را دارد، زیرمجموعه یک فدراسیون دیگر کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر بنا به انحلال فدراسیون بدن‌سازی و پرورش استان اصفهان بود، باید آن را یک انجمن مستقل اعلام می‌کردند نه اینکه زیرمجموعه یک فدراسیون دیگر شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول