اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

دانشگاه علوم اجتماعی و مرکز علم و فناوری در دشتی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: با پیگیری‌ها و اختصاص اعتبارات لازم که تامین شده است، دانشگاه علوم اجتماعی و ادبیات فارسی و همچنین مرکز رشد علم و فناوری در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

دانشگاه علوم اجتماعی و مرکز علم و فناوری در دشتی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات جوانان شهرستان دشتی اظهار داشت: دشتی تنها شهرستانی است که دارای 14 سالن ورزشی است و سه سالن ورزشی دیگر نیز به آنها اضافه می‌شود.

فرماندار دشتی افزود: تعداد 15 سالن ورزشی در دولت‌های نهم و دهم در این شهرستان ساخته شده است و در فصل تربیت بدنی یک میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار برای اجرای 14 پروژه اختصاص داده‌ا‌یم.

وی ادامه داد: برای جایگاه ویژه در استادیوم ورزشی تختی خورموج که در حال احداث است مبلغ 600 میلیون تومان اختصاص داده شده است و از سال آینده با احداث این جایگاه تمام رشته‌های ورزشی می‌توانند میزبانی تیم‌ها را بر عهده بگیرند.

هاشمی افزود: سال 90 ،مبلغ 30 میلیون تومان برای تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات قرآنی و فرهنگسرای شهید شهریاری و مبلغ  65 میلیون تومان برای احداث، تعمیر و تجهیز کانون‌های مساجد اختصاص داده‌ایم.

وی یادآور شد: امروز آن امکاناتی که در اختیار شما جوانان است در زمان جنگ در اختیار جوانان آن زمان نبود البته آن روز معنویت، راز و نیاز، عشق، علاقه ولایت‌پذیری بود و چه بسا جوانان ما از تحصیل هم بازمی‌ماندند.

هاشمی گفت: امروز فضاهای مناسبی برای جوانان در زمینه تحصیل، علم و ... فراهم است و باید این را قدر بدانیم و نهایت تلاش را داشته باشیم و بستر را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم بدانیم چه کسانی هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند سند آن گلزار شهدا است و این را بررسی کنیم که شهدایی که در دل خاک آرمیده‌اند در چه سنی به شهادت رسیده‌اند.

وی یادآور شد: اگر می‌خواهیم خود را بسازیم نیاز به معنویت و مأنوس شدن با قرآن و اهل‌بیت(ع) داریم.

نماینده دولت دهم در دشتی به نشست‌های گروه 1+5 در مسئله هسته‌ای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: غربی‌ها و دشمنان ایران اسلامی بدانند، ملت ایران زیر باز زور نخواهد رفت و هر چه تحریم علیه ملت ایران بکار ببندند ملت ایران از بدنه نظام جدا نخواهند شد و تحریم علیه ایران اسلامی بدتر از هشت سال جنگ تحمیلی علیه مردم ایران اسلامی نیست.

وی خاطر نشان کرد: در 30 ساله گذشته تاکنون دشمن هر چه توانسته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفته و بیش از این توانی ندارد.

هاشمی گفت: امروز دشمن از ولایت‌پذیری جوانان ایران اسلامی در هراس است.

فرماندار دشتی ضمن تقدیر از سجاد شیخیانی مشاور جوان فرمانداری دشتی که برای خدمت در محل دیگری مشغول شده است در آینده نزدیک مشاور جوان فرماندار معرفی خواهد شد.

هاشمی گفت: برای راه‌اندازی دانشگاه علوم اجتماعی، ادبیات فارسی که از مصوبات سفر است در حال پیگیری هستیم و مرکز رشد علم و فناوری برای جوانان آماده شده است که اعتباراتی از محل اعتبارات ملی و وزارت ارتباطات به آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول