اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد

شرکت 5600 نوجوان گلستانی در طرح نشاط معنوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: امسال 5‎هزار و 600 نفر از کودکان و نوجوانان استان در طرح نشاط معنوی شرکت کردند.

شرکت 5600 نوجوان گلستانی در طرح نشاط معنوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام محمدجواد رئوف‎سیدنژاد در مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی که در امامزاده یحیی‌بن‌زید(ع) شهرستان گنبدکاووس با حضور قاریان کودک و نوجوان برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی جامعه تبدیل شود اظهار داشت: ما در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستورالعمل سازمان، طرح نشاط معنوی را در امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان اجرا کردیم و قصد داریم در راستای رهنمود مقام معظم رهبری که فرمودند باید 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور داشته باشیم نیز طرح‎هایی را اجرا کنیم.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان نیز در این همایش گفت: طرح نشاط معنوی در مدت 47 روز در 15 بقاع متبرکه استان گلستان برگزار شده که هدف از آن غنی‌سازی اوقات فراغت با تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان است.

حجت‎الاسلام حسن دارابی خاطر نشان کرد: امامزاده عبدالله در گرگان و امامزاده یحیی‎بن‎زید(ع) در گنبدکاووس و آزادشهر رتبه‌های اول تا سوم را در اجرای این طرح معنوی کسب کردند. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: طرح نشاط معنوی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گسترده‎تر برگزار خواهد شد.

نصرت‎الله جعفری با بیان اینکه در این زمان که حمله فرهنگی جامعه اسلامی را هدف خود قرار داده است باید در مسیر خط ولایت و رهبری درست زندگی کنیم اظهار داشت:  تنها راه ایمن شدن در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمن پناه بردن به تعالیم قرآن و اهل بیت (ع) است.

وی تصریح کرد: این طرح در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در بقاع متبرکه برگزار شد و با ماه مبارک رمضان مصادف شده است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول