اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جوان

طرح نشاط معنوی در بابل آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز جوان، طرح نشاط معنوی در بابل آغاز به کار کرد.

طرح نشاط معنوی در بابل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رئیس اوقاف و امور خیریه بابل ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این طرح تابستانی اظهار داشت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که اماکن مذهبی و بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود در حال حاضر توجه به امور فرهنگی از دغدغه‌های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه مازندران و واحدهای تابعه است.

نوروز رشیدی افزود: شهرستان بابل به دلیل پیشینه تاریخی و وجود بزرگانی همچون سعیدالعلما، ملامحمد اشرفی و ملانصیرا یکی از شهرهای مهم و مذهبی مازندران و کشور است که دارای موقوفات و امامزاده‌های زیادی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل بیشترین موقوفات سطح کشور را داراست، بیان داشت: شهرستان بابل دارای 2 هزار و 200 موقوفه و 38 هزار رقبه است که از نظر تعداد رقبه‌ها با آستان قدس رضوی برابری می‌کند.

این مسئول به برنامه‌های طرح نشاط معنوی اشاره و تصریح کرد: طرح نشاط معنوی در 10 امامزاده شهرستان بابل برگزار می‌شود که در این طرح بیش از 700 نفر از نوجوانان و جوانان و 30 مربی شرکت کردند.

رئیس اوقاف و امور خیریه بابل متذکر شد: در این طرح کلاس‌های مختلف قرآنی، هنری، فرهنگی و ورزشی همراه با اردوهای مختلف برگزار می‌شود.

رشیدی از توجه و حمایت مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و معاونت فرهنگی اوقاف مازندران تقدیر کرد و خواستار توجه و حمایت بیشتر این مسئولان از برنامه‌های فرهنگی اوقاف بابل شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول