اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه:

4500 هزار نفر در طرح نشاط معنوی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: طرح اوقات فراغت نشاط معنوی با استقبال بیش از چهار هزار و 500 نفر شرکت‌کننده روبه‌رو بوده است.

4500 هزار نفر در طرح نشاط معنوی شرکت کردند

حجت‌الاسلام سید‌اسماعیل حسینی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در آستانه امامزادگان و بقاع متبرکه استان در حال برگزاری است.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: طرح نشاط معنوی با استقبال بیش از چهار هزار و 500 نفر در استان کرمانشاه روبه‌رو بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در 13 بقعه متبرکه در سطح استان در حال برگزاری است، گفت: بقعه سیده‌فاطمه، مسجد صاحب‌زمان، امامزاده ابراهیم طاقبستان، امامزاده باقر بیستون، امامزاده مهدی بیستون، ابراهیم کنگاور، امامزاده علی‌اکبر اسلام‌آبادغرب، امامزاده احمد اسحاق، امامزاده احمد سنقر، امامزاده جهان‌آرا‌خاتون، امامزاده گودین کنگاور و امامزاده محمود شیرخان سنقر 13 بقعه‌ای است که این طرح در آن اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح نشاط معنوی در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری و تبدیل شدن بقاع متبرکه و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از دو سال پیش در ایام فراغت تابستان برگزار شده است.

وی با اشاره به طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم‌، تصریح کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که باید 10 تا 15 میلیون حافظ در کشور تربیت شود، سازمان اوقاف کشور نیز در نظر دارد یک میلیون حافظ و قاری را تربیت و تحویل دهد.

حسینی‌مقدم خاطرنشان کرد: در طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، سهم استان کرمانشاه تربیت 10 هزار نفر حافظ و قاری قرآن است‌.

وی سهم تربیت قاریان و حافظان قرآن در شهر کرمانشاه را 5 هزار نفر برشمرد و گفت: این طرح چهارساله است که 250 مربی در 250 کلاس از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به آموزش می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: تمام مقاطع سنی از خواهران و برادران، می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

 انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول