اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال

طرح نشاط معنوی در 3 امامزاده نکا اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح نشاط معنوی در سه امامزاده نکا و با حضور 300 جوانان و نوجوانان در تابستان برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در 3 امامزاده نکا اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، رضا آزادی‌کناری فرماندار نکا ظهر امروز در آیین افتتاح این طرح در عباس‌آباد نکا گفت: دینداری یعنی تربیت شده خدا بودن و در حقیقت افراد متدین با خدا دست بیعت داده‌اند و در امور موفق می‌شوند.

وی عنوان کرد: افزایش دینداری در جامعه موجب مصونیت شده و جامعه را از خطا و اشتباه و ناهنجاری‌های مختلف در امان نگه می‌دارد.

فرماندار شهرستان نکا با بیان حدیثی از حضرت امام صادق(ع) گفت: سفارش حضرت امام صادق(ع) به خانواده در ازدواج این است که پسر و دختر باید دیندار باشند و ما نیز باید در این راستا و برای دینداری فرزندان و جامعه گام برداریم که این طرح از مصادیق مهم در افزایش دینداری در جامعه است.

آزادی‌کناری ادامه داد: در حال حاضر توجه به امور فرهنگی از دغدغه‌‌های اصلی است و امیدواریم با همکاری مسئولان مختلف فرهنگی در این راستا موفق عمل کنیم.

حجت الاسلام حسن منتظری روحانی اعزامی در این طرح نیز تصریح کرد: باید نگاه ما به قرآن به صورت عمقی باشد نه به صورت سطحی و باید در این راستا با تمام توان برای عملیاتی کردن قرآن رد جامعه و خانواده تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: به عنوان مثال قرآن را بدون غلط و خوب خواند، اما مهم‌تر از آن این است که به آن عمل کنیم و این عمل به قرآن است که ما را از شر دشمن درونی و شیطان در امان می‌دارد.

به گزارش فارس طرح نشاط معنوی در امامزاده اطرب روستای اطرب، امامزاده حسن (ع)، امامزاده مفید نکا برگزار می‌شود و به دلیل مجاورت منطقه آسیب‌پذیر عباس‌آباد به امامزاده حسن (ع)، این طرح در این محله نیز برگزار می‌شود.

شهرستان نکا دارای 339 موقوفه، 7 هزار و 160 رقبه، 48 امامزاده است که بیشتر موقوفات این شهرستان مربوط به عزاداری حضرت سیدالشهدا است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول