اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران خبر داد

ثبت‌نام 5 هزار نفر در طرح تابستانه نشاط معنوی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: تاکنون 5 هزار نفر در طرح تابستانه نشاط معنوی استان مازندران ثبت‌نام کردند و ما ظرفیت افزایش این تعداد تا دو برابر را هم داریم.

ثبت‌نام 5 هزار نفر در طرح تابستانه نشاط معنوی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران،  حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در مراسم افتتاح طرح نشاط معنوی سوادکوه در امامزاده عبدالحق زیراب با اشاره برگزاری این طرح در بقاع متبرکه استان مازندران، گفت: طرح نشاط معنوی در ایام تابستان و در اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از همکاری با روحانیون و مربیان مختلف در طرح‌های تابستانه این اداره کل خبر داد و گفت: 30 روحانی مجرب و حدود 100 نفر از مربیان دانشکده علوم قرآنی وابسته به سازمان اوقاف نیز در کلاس‌های طرح نشاط معنوی در امامزادگان حضور دارند.

وی افزود: تاکنون 5 هزار نفر در طرح تابستانه نشاط معنوی استان مازندران ثبت‌نام کردند و ما ظرفیت افزایش این تعداد تا دو برابر را هم داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه برنامه‌های مختلف تفریحی و ورزشی و آموزشی در کنار امامزادگان را برگزار می‌کند.

این مسئول از برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزاده‌های شاخص استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 800 دانش‌آموز در سال گذشته در طرح نشاط معنوی استان مازندران شرکت کرده بودند.

سهرابی از مهیا بودن اوقاف و امور خیریه استان مازندران برای طرح گردشگری مذهبی در تابستان امسال خبر داد و متذکر  شد: این طرح‌های راستای افزایش گرایشات معنوی نسل جوان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول