اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ارومیه از قافله شهرهای توسعه‌یافته عقب نماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: باید خلاهای ایجاد شده جبران شود تا ارومیه از قافله شهرهای توسعه‌یافته عقب نماند.

ارومیه از قافله شهرهای توسعه‌یافته عقب نماند

جواد جهانگیرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجودی که این شهرستان مرکز ثقل مدیریت آذربایجان‌غربی است ولی گاهی مورد غفلت قرار می‌گیرد و خلاهایی ایجاد می‌شود که برای جبران کردن آن بیش از پیش باید تلاش شود.

وی تصریح کرد: 30 درصد جمعیت این استان در ارومیه زندگی می‌کنند، از این رو باید 30 درصد منابع عمومی در این شهرستان متمرکز شود و در این مورد نباید کسی به ذهن خود تردید راه دهد زیرا خدماتی که در این خطه ارائه می‌شود ویژه ساکنان این شهر نبوده و همه مردم استان از آن بهره‌مند می‌شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های مجهز و مناطق گردشگری نمونه فقط متعلق به مردم ارومیه نیستند بلکه از آن همه مردم این استان هستند، چراکه ارومیه مرکز استان قلمداد شده و ساکنان سایر مناطق برای رفع نیازهای خود مجبور به سفر به ارومیه و اقامت در آن می‌شوند.

وی بر لزوم بهره‌گیری از توانایی‌های افراد مجرب، متخصص و مبتکر تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه موتور توسعه با سرعت و قدرت بیشتری به حرکت درآید باید از افراد توانمند در امور مدیریتی و پست‌های کلیدی بهره گرفته شود به طوری که در حال حاضر شکل گرفتن چنین روند و تفکری را در شهرستان می‌توان احساس کرد.

جهانگیرزاده توجه ویژه به بخش‌های ارومیه را خواستار شد و گفت: باید در راستای تشکیل شورای اداری، کمیته فنی و شورای توسعه استان در بخش‌های ارومیه اهتمام شود به طوری که تجربه چنین موضوعی را در نازلو داریم، بنابراین می‌طلبد در این راستا قدم برداشته شود چراکه در این صورت کمبودها و مشکلات بخشداری‌ها بیشتر در کانون توجه قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با خطاب قرار دادن مدیران شهرستانی، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از وارد شدن به مسائل سیاسی مدیران بالادستی خود پرهیز کنند و با جلب حمایت‌های نمایندگان مجلس در راستای خدمت بیشتر و بهتر به مردم گام بردارند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول