اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد

بدهی 350 میلیارد ریالی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی شرکت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: جایگاه‌داران گاز سی‌ان‌جی در استان 350 میلیارد ریال بدهی به شرکت گاز دارند.

بدهی 350 میلیارد ریالی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی شرکت گاز

ولی‌الله دینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از این رقم نزدیک به 50 درصد، معادل 160 میلیارد ریال مربوط به بدهی جایگاه‌داران مرکز استان تبریز به شرکت گاز است.

وی افزود: تعطیلی جایگاه‌ها به دلیل بدهی در استان و تبریز به ندرت اتفاق می‌افتد و برای وقوع چنین امری باید کمیته‌ای در استانداری اقدام به پلمب و تعطیلی جایگاه به دلیل بدهی را بررسی کرده و در صورت تایید این کمیته مراحل اجرایی آن انجام ‌شود.

دینی اضافه کرد: در حال حاضر تنها یک جایگاه در تبریز به دلیل بدهی تعطیل شده که جایگاه «نگین» آذربایجان است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه‌داران موظف هستند هزینه گاز مصرفی در جایگاه‌ها را که به صورت نقد از مردم دریافت می‌کنند پرداخت کنند، افزود: تعطیلی جایگاه‌ها در استان طی سه ماهه گذشته بیش از یک تا دو روز طول نکشیده و با پرداخت بدهی اکثرا ًبعد از دو روز رفع پلمب شده و به ارائه خدمات به همشهریان پرداخته‌اند.

عضو هیئت‌مدیره شرکت گاز آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به اینکه شرکت گاز استان برای گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی در تمام نقاط آذربایجان‌شرقی آمادگی دارد، گفت: شرکت گاز از نظر فنی نیز هیچ‌گونه مشکلی برای گازرسانی به جایگاه‌های تغذیه سوخت سی‌ان‌جی خودروها ندارد.

وی دلیل تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح استان و تبریز را مربوط به حیطه وظایف شرکت متبوعش ندانست و اظهار کرد: شرکت گاز مسئولیت خود در قبال جایگاه‌ها را که گازرسانی به این مجموعه‌ها است به طور کامل و مرتب انجام می‌دهد.

شرکت گاز استان در آذربایجان‌شرقی تعهد گازرسانی به 150 جایگاه سی‌ان‌جی را دارد که از این تعداد 141 مورد به بهره‌برداری رسیده و 9 جایگاه در حال احداث است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول