اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش:

شرکت گاز عامل تخریب کوچه‌های آبپخش است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: شرکت گاز عامل تخریب کوچه‌های آبپخش است.

شرکت گاز عامل تخریب کوچه‌های آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد افتخاری در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: شهر آبپخش نیازها و خواسته‌های متعددی دارد و آبادانی شهر آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که باید برای آن بکوشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه، عمران و آبادانی شهر آبپخش در عرصه‌های مختلف صورت پذیرفته و بر اساس پتانسیل‌های مختلف شهر آبپخش برای توسعه و آبادانی این شهر کوشیده‌ایم.

افتخاری بیان داشت: آبپخش از لحاظ جغرافیایی متشکل از سه شهرک درواهی، قلایی و بهرام‌آباد است و رعایت عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در توسعه و آبادانی شهر آبپخش از مهم‌ترین رویکردهایی است که شورای اسلامی و شهرداری آبپخش به آن توجه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌ها از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و نباید اجازه دهیم عمران و آبادانی آبپخش و برخورداری از خدمات در یک عرصه خاص به تمامی زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های آبپخش ضربه بزند و سبب تخریب آنها شود.

این مسئول با انتقاد از فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش اذعان داشت: عملیات اجرایی پیمانکار گاز در آبپخش با روندی بسیار کند و نامطلوب پیش می‌رود و با گذشت قریب به 2 سال از آغاز عملیات گازرسانی به آبپخش، هنوز این پروژه به اتمام نرسیده و گلایه‌های مردمی را به دنبال داشته است.

افتخاری افزود: پیمانکار شرکت گاز دل و روده شهر را بیرون ریخته و حتی یک کوچه سالم هم در شهر یافت نمی‌شود و هیچ اقدام عاجلی هم از سوی پیمانکار صورت نمی‌گیرد و با چند نیروی محدود به کار ادامه می‌دهد که این وضعیت به هیچ وجه مطلوب نیست.

افتخاری ادامه داد: متاسفانه ضعیف‌ترین پیمانکار شرکت گاز برای آبپخش انتخاب شده و مسئول اداره گاز آبپخش نیز هیچ پاسخ قانع‌‌کننده‌ای در این زمینه ندارد.

رئیس اداره برق آبپخش نیز با انتقاد عملکرد پیمانکار شرکت گاز در آبپخش تصریح کرد: پیمانکار شرکت گاز حدود 60 میلیون تومان به تاسیسات برق آبخش خسارت زده و پاسخگوی این مساله هم نیست.

عبدالرسول بوستانی بیان داشت: هر پیمانکاری که عملیات حفاری در شهر انجام می‌دهد باید از اداره آب و برق تائیدیه بگیرد تا پایان کار آن امضا شود ولی پیمانکار شرکت گاز تاکنون چنین کاری نکرده و اداره گاز هم پاسخگو نیست.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول