اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 330 نفر در سنندج صورت گرفت

آغاز برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران

خبرگزاری فارس: مرحله سراسری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه همکاران و همسران کارکنان شرکت ملی گاز ایران امروز در سنندج آغاز شد.

آغاز برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان پیش‌از‌ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات در هتل شادی سنندج اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 170 نفر برادر و 160 نفر خواهر از خانواده شرکت ملی گاز ایران به مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند.

محمدمهدی مهدوی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از بین یک‌هزار و 700 نفر از کارکنان شرکت گاز استانی، شرکت‌های پالایش گاز، شرکت‌های ستادی و مناطق عملیاتی انتقال گاز و برگزیده شدن در مراحل مقدماتی و استانی به این دوره راه پیدا کردند.

وی به رشته‌های این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، حفظ دو جزء، سه جزء، پنج، 10، 15، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم با هم رقابت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در این مسابقات از تمامی قاریان و حافظان یک آزمون کتبی گرفته می‌شود و سپس مقاله‌های بخش مفاهیم و نهج‌البلاغه در قالب سخنرانی ارائه می‌شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: هفت نفر خواهر و شش نفر برادر داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران نیز شهریور ماه جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته مهدوی، برگزاری این دوره از مسابقات به منظور انس و الفت هر چه بیشتر خانواده شرکت گاز ایران با مفاهیم قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر با معارف اسلام و نهج البلاغه و کاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعی عنوان کرد.

تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رهبری

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تمامی پروژه‌های شرکت گاز مصوب سفر پرخیر و برکت رهبر به استان عملیاتی شده است.

مهدوی با بیان اینکه کردستان دارای 10 شهرستان، 25 شهر و یک‌هزار و 700 روستاست، عنوان کرد: هم‌اکنون 558 روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه کردستان در توسعه شاخص گازرسانی متوسط پیشرفت کشوری را دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال تمامی شهرهای استان گازدار می‌شود.

وی در پایان گفت: در سال‌های گذشته استان کردستان از نظر تعداد روستاهای گازدار رتبه 19 کشور را داشت ولی خوشبختانه در سال گذشته با تلاش و کوشش کارکنان این شرکت رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول