اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران:

وضعیت قرارداد 1200 کارگر شرکت خدمات گاز ایران مبهم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران گفت: یک‌هزار و 200 کارگر به صورت پیمانکاری در این شرکت مشغول به کار هستند که در راستای تبدیل وضعیت آنها با توجه به واگذاری این شرکت به بخش خصوصی، تکلیف آنها در پرده ابهام است.

وضعیت قرارداد 1200 کارگر شرکت خدمات گاز ایران مبهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه سید محمدمهدی هاشمی چهارشنبه شب در نشست با مسئولان ارشد منابع انسانی وزارت نفت اظهار داشت: پارس جنوبی و پالایشگاه جم از مهم‌ترین مناطق عملیاتی صنعت نفت و گاز است و تقویت منابع انسانی در این منطقه امری ضروری است.

مدیر عامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران گزارش کامل از وضعیت امکانات، مشکلات و چالش‌های موجود در شهرک‌های مسکونی گاز ارائه داد و با اشاره به تعداد نیروهای انسانی شاغل در این شرکت، برنامه‌های آنها را در بخش‌های مختلف تشریح کرد.

هاشمی گفت: در بخش‌های مختلف اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته اما تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی همچنین با اشاره به نظرسنجی از ساکنان شرکت خدمات غیرصنعتی یادآور شد: ما اعتقاد داریم این شرکت برای حل این مشکلات باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

هاشمی همچنین در ارتباط با آموزش، بخش‌های مختلف رفاهی اجتماعی، پیشرفت پروژه‌ها، وضعیت خصوصی شدن شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران و... نیز مطالبی بیان کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران با اشاره به خدمات متعدد این مجموعه به ساکنان شهرستان جم افزود: با توجه به اینکه تقریبا جمع بسیار زیادی از همکاران در شرکت‌های نفت و گاز و ‌پتروشیمی در این شهرستان مستقر هستند، از این‌رو نیازمند انجام تعاملاتی با ادارات و سازمان‌های شهر جم هستیم.

هاشمی اذعان داشت: در حال حاضر تعاملاتی وجود دارد، ‌ولی به واسطه فزونی جمعیت، این تعاملات کافی نیست و باید مناسبت‌هایی ایجاد شود که این تعاملات آنچنان‌که در شأن و جایگاه وزارت نفت و مردم شهرستان جم هست، ‌انجام گیرد.

وی اضافه کرد: رسالت منطقه ویژه در منطقه؛ سازماندهی و کمک و پیگیری مسائل کارکنان نفت و گاز است که امیدواریم یک دفتر نمایندگی که به عنوان پل ارتباطی بین ساکنین و منطقه ویژه خواهد بود در شهرک توحید تاسیس شود تا بتوانیم رسالت خدمات‌رسانی به همکاران و شهرستان جم را به خوبی انجام دهیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: با توجه به واگذاری شرکت خدمات غیرصنعتی به بخش خصوصی مشکلاتی در راستای خدمات‌رسانی به ساکنین و شهرستان جم ایجاد شده که امید است هر چه زودتر مسئولین امر مشکلات را حل و فصل کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی افزود: تقریبا یک‌هزار و 200 کارگر به صورت پیمانکاری در این شرکت مشغول به کار هستند که در راستای تبدیل وضعیت آنها با توجه به واگذاری این شرکت به بخش خصوصی، تکلیف آنها در پرده ابهام است.

هاشمی خواستار بهبود وضعیت کارکنان و ساکنان شهرک‌های مسکونی در شهرستان جم شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول