اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر دینی:

یادگیری در دانشگاه‌های تک‌ جنسیتی بیشتر است

خبرگزاری فارس: به گفته یکی از پژوهشگران دینی، در دانشگاه‌های تک جنسیتی میزان یادگیری دانشجویان بیشتر است.

یادگیری در دانشگاه‌های تک‌ جنسیتی بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی فتحی پژوهشگر مسایل دینی در طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: در بیشتر نظرسنجی‌های جهانی، میزان یادگیری در دانشگاه‌های تک ‌جنسیتی نسبت به دانشگاه‌های مختلط بیشتر است.

وی ادامه داد: در اغلب کشورهای غربی و همچنین ایالات متحده آمریکا، دانشگاه‌هایی هستند که درخواست تفکیک دختر و پسر را دارند.

پژوهشگر مسایل دینی تصریح کرد: در کلاس‌های تک جنسیتی دختران و پسران تمرکز بیشتری بر درس دارند و در دروس مختلف و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، این مهم ثابت شده است.

فتحی با اشاره به نقش دانشگا‌ه‌های مختلط بر زندگی افراد اذعان کرد: دانشگاه‌های مختلط تأثیر بسزایی در متزلزل شدن زندگی دانشجویان به خصوص دانشجویان متأهل دارد.

پژوهشگر مسایل دینی عنوان کرد: در قرآن کریم آیات بسیار زیادی برای چگونگی رفتار دختر و پسر آورده شده است که باید راهنما و سرلوحه رفتارها قرار گیرد.

لازم به ذکر است، طرح ولایت با حضور اساتید مطرح کشوری و همچنین دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان قزوین به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برای چهارمین سال متوالی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول