اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی سیرجان خبر داد

فعالیت دانشجویان جهادی در روستاهای محروم منوجان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی سیرجان گفت: دانشجویان جهادگر سیرجانی در یک ماهه گذشته موفق به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم روستاهای جنوب استان کرمان شدند.

فعالیت دانشجویان جهادی در روستاهای محروم منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علی سلیمی‌دریابیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله سوم اردوهای جهادی که با نام سفیران عدالت انجام شد، بیش از 180 نفر دانشجو در قالب 12 گروه 15 نفره به روستاهای محروم شهرستان منوجان اعزام شدند.

وی افزود: آنها طی مدت یک ماه در 12 منطقه فعالیت در عرصه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی، خطاطی، مرمت واحدهای آموزشی و مکان‌های مذهبی، خدمت‌رسانی به مردم، بهداشت، درمانی و پزشکی و ارائه خدمات حمایتی و مشاوره‌ای را انجام دادند.

سلیمی بیان داشت: طی این مدت ضمن ارائه مشکلات مردم به مسئولان منطقه و راهکارهای مشورتی برای حل آنها برنامه‌های فرهنگی مانند یادواره شهدای روستاهای چاه‌نارنج و حسن‌آباد، کلاس‌های مهارت زندگی و دیدار با خانوده‌های شهدا و شاهد، مراسم عطرافشانی و گلباران قبور شهدا و برگزاری دوره‌ای کوتاه مدت ورزشی و بهداشتی همراه با اهدا بسته‌های فرهنگی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان تحقق منویات مقام معظم رهبری در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در عرصه‌های سازندگی و تلاش و خدمت در روستاها و مناطق محروم را سرلوحه کار گروه این دانشجویان اعلام کرد و گفت: در این طرح کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی منطقه به ویژه روستاهای محروم اولویت کاری بوده است.

سلیمی‌دریابیگی افزود: دانشجویان جهادگر در مناطق محروم روستاها از جمله یوسف‌آباد، عباس‌آباد، چارشور، چغوکی، محمدآباد، چاه‌آموزی، چاه‌نارنج، خسروآباد، دهکان، گدارتخت، احمدآباد، دهنو و تجدانو به اجرای طرح‌ها پرداختند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول