اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان:

دانشگاه زنجان در 25 گرایش تحصیلی دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به رشد سه برابری شاخص‌های آموزشی دانشگاه زنجان، افزود: در حال حاضر دانشگاه زنجان در 25 گرایش تحصیلی در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه زنجان در 25 گرایش تحصیلی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس دو خوابگاه دانشجویی برادران با ظرفیت 600 نفر در دانشگاه زنجان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: عملکرد دانشگاه زنجان در حوزه‌های دانشجویی، رفاهی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، عمرانی و فرهنگی در نمایشگاه دولت مهر ارائه شده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه سه طرح پژوهشی دانشگاه زنجان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، افزود:‌ طرح تحقیقاتی انتقال ژن چند قلوزایی تولید بره‌های چهار قلوی نسل سوم در نژاد افشار از طرح‌های مهم دانشگاه زنجان است که تا کنون موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

وی هیدرومتالورژی تولید فلزات پایه و ترکیبات آن را از دیگر طرح‌های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: سنتر کاتالیزور فیلیپس و تهیه پلی‌اتیلن خطی سبک با دانسیته پائین از دیگر طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه است.

افشارچی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه زنجان در زمینه چند قلوزایی گوسفند نژاد افشار تصریح کرد: این طرح با همکاری جهاد کشاورزی استان زنجان در حال اجرا است.

وی با اشاره به رشد 45 درصدی مقالات ISI دانشگاه زنجان در سال گذشته تصریح کرد: تعداد مقالات به دو برابر متوسط کشوری در سال گذشته رسید.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه بنا به اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام استناد به مقالات علمی دانشگاه زنجان از متوسط بین‌المللی بالا است، افزود: در شاخص‌های پژوهشی دانشگاه زنجان در بسیاری از بخش‌ها موفق عمل کرده است.

افشارچی با اشاره به رشد سه برابری شاخص‌های آموزشی دانشگاه زنجان، افزود: در حال حاضر دانشگاه زنجان در 25 گرایش تحصیلی در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر رشته‌های دانشگاه زنجان دارای کارشناسی ارشد نیز هستند، افزود: دانشجویان رشته‌های کارشناسی می‌توانند در مقطع تحصیلات تکمیلی و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه مجموع شاخص‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه زنجان در سال گذشته هفت برابر رشد یافته است، افزود: دانشگاه زنجان در سال گذشته از رتبه 29 کشوری به رتبه 22 کشور ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه زنجان از بسیاری از دانشگاه‌های مطرح کشور همطراز با دانشگاه زنجان جلوتر است، افزود: دانشگاه زنجان فاصله خود را با دانشگاه‌های همطراز افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول