اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان سمنان

200 نفر به عضویت باشگاه فرهنگی جوان درآمدند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از عضویت 200 نفر در باشگاه فرهنگی جوان این استان خبر داد.

200 نفر به عضویت باشگاه فرهنگی جوان درآمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی ضمن اشاره به برگزاری اردوی آموزشی زیارتی اعضای باشگاه فرهنگی جوان استان سمنان به شهر مقدس قم اظهار کرد: باشگاه فرهنگی جوان در راستای کلام مقام معظم رهبری جهت تشکیل سپاه فرهنگی در باشگاه فرهنگی افسران جوان تشکیل شده است.

مصائبی گفت: باشگاه فرهنگی جوان از سال 1390 با چشم‌اندازی چهار ساله به منظور توانمندسازی نیروهای ارزشی جوان و مستعد در حوزه‏های آموزشی، مهارتی و ورزشی با هدف نخبه‏پروری زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: این باشگاه 200 عضو دارد که با شرایطی چون پایبندی به قوانین شرع و عرف اسلامی، داشتن معدل بالای 18 و ... از میان اعضای کانون‏های فرهنگی مساجد و شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب شده‏اند.

وی با اشاره به اینکه این جوانان از دوره سوم راهنمایی تا هنگام ورود به دانشگاه در باشگاه فرهنگی جوان آموزش می‏بینند، تصریح کرد: برنامه‏های آموزشی این باشگاه در طول سال به طور مستمر در زمینه‏های گوناگونی مانند وبلاگ‏نویسی، اینترنت، عفاف و حجاب، تصحیح قرائت نماز، روخوانی و روان‏خوانی قرآن و ... دایر هستند.

مصائبی گفت:  105 دختر و 80 پسر در اردوی آموزشی، زیارتی به شهر مقدس قم شرکت کرده‏اند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: دختران از 4 تا 8 شهریور و پسران از 7 تا 11 شهریور در مجتمع فرهنگی مذهبی یاوران حضرت مهدی (عج) شهر قم از کلاس‏های آموزشی مرکز تخصصی مهدویت بهره‏مند می‏شوند.

وی گفت: دختران در این اردو در کارگاه‏های آموزشی عفاف و حجاب زینب احمدیان کارشناس علوم قرآنی و رقیه جمال‏لو لیسانس مدیریت، فلسفه غیبت خانم معصومه میرزایی لیسانس فیزیک اتم، احکام زهرا اساتیدی و جنان‏السادات موسوی کارشناسان ارشد حوزه و جنگ نرم زهرا نصیری کارشناس حوزه شرکت می‏کنند.

مصائبی یادآور شد: از نفرات برتر مسابقات عفاف و حجاب فروردین 91 که با عنوان "حجاب چرا و چگونه" برگزار شده بود، در این اردو تجلیل می‏شود.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول