اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بیش از 230 میلیارد ریال

55 پروژه فرهنگی در فارس به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: بیش از 55 طرح و پروژه فرهنگی در استان با اختصاص اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

55 پروژه فرهنگی در فارس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، امیر رئوف با اشاره به زندگی مردمی، ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و بدون منت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: جاری و ساری شدن این روحیه در بدنه مدیریت کشور از افتخارات دولت نهم و دهم بوده که مورد تأیید و تحسین رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

دبیر کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان فارس با تشریح خدمات دولت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از بهره‌برداری 55 پروژه فرهنگی در هفته دولت در استان فارس خبر داد و گفت: از جمله این طرح‌ها می‌توان به ساخت و تکمیل کتابخانه‌های عمومی، ساخت، تکمیل، تجهیز و مقاوم‌سازی مجتمع‌های آموزشی و مدارس، ساخت و تکمیل دفاتر ائمه جمعه، احداث و تکمیل استخرهای سرپوشیده اشاره کرد.

وی احداث کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز سالن‌ها و محوطه‌های روباز ورزشی، احداث دارالقرآن روستایی و تکمیل و مرمت ابنیه تاریخی از جمله محوطه حمام وکیل شیراز را از دیگر خدمات دولت در این عرصه برشمرد.

رئوف خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال اختصاص داده شده است و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد رونق فعالیت‌ها در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی در این استان باشیم.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول