اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

اجلاس تهران بیانگر قدرت‌نمایی ایران در عرصه بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: برپایی اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران بیانگر اوج قدرت‌نمایی ایران در عرصه بین‌المللی است.

اجلاس تهران بیانگر قدرت‌نمایی ایران در عرصه بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آوج در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر با بیان اینکه توطئه و نفاق از راه‌های دشمنان و جهان‌خواران برای تسلط بر کشور‌ها و امت‌های اسلامی است، اظهار کرد: تمام ملت‌ها و دولت‌هایی که امروز خواهان استقلال و آزادی در جهان هستند، به نوعی مورد شبیخون همه جانبه استکبار قرار گرفته و در معرض تهاجم هستند.

وی افزود: کشور‌ها و دولت‌های استکباری همواره دچار حسادت و بدخواهی هستند و به همین دلیل هیچ‌گاه چشم مشاهده پیشرفت‌ها و افتخار آفرینی‌های ملت‌های واحد اسلامی را نداشته‌اند.

امام جمعه آوج با اشاره به میزبانی تهران از شانزدهمین اجلاس جنبش‌ عدم تعهد تصریح کرد: همانگونه که انتظار می‌رفت این اجلاس در نهایت آرامش و اطمینان در پایتخت جمهوری اسلامی برگزار شد و نمایندگان و سفرای کشور‌های عضو نیز استقبال چشم‌گیر و فوق‌العاده‌ای را از این نشست به عمل آوردند.

هاشمی ادامه داد: هرج و مرج و آشفتگی جوامع غربی امروز از براهین روشنی است که بیانگر اوج بی‌اعتباری و بی‌اعتمادی مردم کشور‌های غربی به سران و دولت‌هایشان است.

وی عنوان کرد: اگر مشاهده می‌کنیم که جمهوری اسلامی امروز توانسته به مدارج بالای افتخار در جهان نائل شود، تنها به برکت اعتماد عمومی مردم و پشتیبانی‌هایی است که در حال حاضر نیز از آرمان‌های انقلاب اسلامی در حال جریان است.

امام جمعه شهرستان آوج بیان کرد: مبارزه با دشمنان و غول‌های استکباری و رسانه‌ای که جهان را تحت تأثیر تبلیغات خویش قرار داده‌اند، امروز بر آحاد مسلمانان امری انکار‌ناپذیر بوده و همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید برای محو مراکز و کانون‌های توطئه علیه بشریت تلاش کنند.

هاشمی با اشاره به دستاورد‌های فراوان جنبش عدم تعهد تصریح کرد: برپایی این اجلاس در تهران موقعیتی است که برای کشور‌های منطقه و به ویژه سوریه که دچار بحران توطئه غرب شده است، بسیار حائز اهمیت بوده و همچنین نشانگر اوج توجه سران عضو به عرصه‌های دیپلماتیک و بین‌المللی جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: اراده ملی در هر زمان می‌تواند دشمنان را از پای در آورده و آنان را رسوا کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول