اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

مقام معظم رهبری راهبرد آینده غیرمتعهدها را ترسیم کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین با بی‌نظیر و تأثیرگذار برشمردن سخنان مقام معظم رهبری در افتتاحیه اجلاس غیر متعهده در تهران، سخنان معظم‌له را ترسیم‌گر آینده این جنبش دانست.

مقام معظم رهبری راهبرد آینده غیرمتعهدها را ترسیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین در مسجدالنبی این شهر اظهار کرد: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد که با شکوه و عزت در تهران برگزار شد و همچنین انعکاس رسانه‌ای آن در حد مطلوب است.

وی افزود: کشورهای غربی مانند آمریکا بسیار تلاش کردند که حضور سران در این اجلاس کم‌رنگ شود ولی 120 کشور در این اجلاس شرکت کردند که این تعداد از آخرین برگزاری آن در مصر که 107 نفر شرکت‌کننده داشت نیز بیشتر است.

امام جمعه موقت قزوین با تمجید از مدیریت این اجلاس و همچنین سخنرانی مقام معظم رهبری در بین سران کشورهای غیر متعهد، تصریح کرد: اجلاسی که در تهران برگزار شد، در 50 سال گذشته، از نظر شرکت‌کننده، کمیت و کیفیت بی‌نظیر بود.

عابدینی سخنان مقام معظم رهبری در افتتاحیه این اجلاس را روشنگرانه و هدایت‌گرانه برشمرد و تأکید کرد: مدریت دو سوم جهان برای جمهوری اسلامی ایران که در این اجلاس محقق شد، افتخار بزرگی برای کشورمان است و سخنان مقام معظم رهبری در این اجلاس، راهبرد این کشورها را برای سه سال آینده ترسیم کرد.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواستند با استفاده از این اجلاس و کارشکنی، جمهوری اسلامی ایران را به انزوا بکشانند ولی خودشان با حضور سران 120 کشور جهان منزوی شدند و از این پس باید جمهوری اسلامی ایران این کشورها را منزوی کند.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران و مدیریت کشورمان به مدت سه سال بر این جنبش می‌تواند موجب شود تا کشورهای دیگر به ماهیت جمهوری اسلامی ایران پی برده و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز در کشورهای جهان گسترش یابد.

وی منویات مقام معظم رهبری را در این اجلاس، تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: آینده جهان را قطعا اسلام رهبری می‌کند.

عابدینی تأکید کرد: با رهبری اسلام در جهان، حاکمیت دین، صالحان و شایستگان در جهان آینده محقق شده و استکبار در انزوا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول