اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

واقعیت‌های ایران با حضور سران غیرمتعهدها در تهران آشکار شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمیرم گفت: واقعیت‌های ایران اسلامی و وجود امنیت در ایران با حضور سران غیرمتعهدها آشکار شد.

واقعیت‌های ایران با حضور سران غیرمتعهدها در تهران آشکار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام محمدجواد رضایی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه سمیرم با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: برای رسیدن به فلاح و رستگاری و داشتن جامعه‌ای آرام، رعایت تقوای الهی ضروری است. باید با الگوگیری از انسان‌های کامل به هدف خلقت و آفرینش برسیم.

امام جمعه موقت سمیرم با تاکید بر حضور بیشتر مردم در نماز جمعه گفت: نماز جمعه مردم را با ولایت پیوند می‌دهد ، بنابراین مردم و مسئولان باید با حضور گسترده‌تر در تقویت جایگاه نماز جمعه بکوشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: تلاش و کار مضاعف، ساده زیستی و دوری از تجمل، برجسته شدن گفتار امام (ره) و ارزش‌های انقلاب، استکبار ستیزی و تلاش برای محرومیت‌زدایی از ویژگی‌های دولت‌های نهم و دهم جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی با اشاره به فعالیت‌های گسترده دولت تصریح کرد: سفرهای ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان‌های کشور خیرات و برکات بسیاری زیادی را در نقاط مختلف به همراه داشته است.

وی توجه به ارزش‌های اسلامی و افزایش اقتدار ملی را از نقاط برجسته دولت عنوان کرد و گفت: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر، اخلاص و خدمت صادقانه است و دولتمردان امروز هم باید این خصوصیات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه سمیرم با اشاره به فرمایشات رهبر عالی‌قدر انقلاب گفت: پیشرفت‌های علمی، زنده شدن شعارهای انقلاب، بیداری‌های اسلامی، و افزایش عظمت ایران اسلامی در جهان از جمله علل دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با کشور جمهوری اسلامی ایران است.

وی نیز برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها را نشانه قدرت تأثیرگذار ایران در جهان دانست و اضافه کرد: با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای عضو در ایران، واقعیت‌ها و توانمندی‌های ایران بر همگان ثابت و تبلیغات سوء دشمنان نقش بر آب شد.

رضایی افزود: حضور 120 کشور دنیا در این اجلاس به مثابه مشت محکمی بر دهان تحریم‌کنندگان و نشانگر عدم انزوای سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی این تحریم‌ها نه تنها ما را فلج نکرده، بلکه گام‌های ما را محکم‌تر و همت ما را بلندتر کرده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول