اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

غربی‌ها از مدیریت کارآمد جهانی ایران درمانده شده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم میزبانی ایران اسلامی در خصوص اجلاس کشورهای عدم‌تعهد، گفت: غربی‌ها از مدیریت کارآمد جهانی ایران درمانده شده‌اند.

غربی‌ها از مدیریت کارآمد جهانی ایران درمانده شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینی‌شاهرودی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: شانزدهمین دوره اجلاس جنبش عدم‌تعهد در تهران، بهترین فرصت برای خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و اعلام حقانیت نظام مقدس اسلامی به همه جهانیان بود.

وی افزود: برگزاری این اجلاس با حضور 150 هیئت سیاسی در جهان پیامی علیه تهدیدات نظام سلطه و عاملی مهم برای سرافکندگی و درماندگی جبهه استکبار بود که بار دیگر محوریت جمهوری اسلامی ایران را در مبحث بیداری اسلامی و عدالت‌خواهی برای جهانیان روشن کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: غربی‌ها از مدیریت کارآمد جهانی ایران درمانده شده‌اند و همه جهانیان به تدابیر ارزنده و عالمانه مقام معظم رهبری و مدیریت کارآمد ایران اسلامی بر این اجلاس اذعان کرده و به اتفاق از پیروزی تدابیر آیت‌الله خامنه‌ای بر باراک اوباما و خنثی شدن توطئه‌های امریکا خبر دادند.

حجت‌الاسلام شاهرودی خاطرنشان کرد: به برکت رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری، تلاش و همت دولت‌مردان و مشارکت و همدلی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هم‌اکنون شاهد نقش محوری و الگوبخش ایران اسلامی در سطح جهان هستیم و معادلات غربی‌ها و جبهه استکبار روز به روز در حال از هم پاشیدن است.

وی افزود: امنیت رکن اساسی توسعه در هر جامعه‌ای است و خوشبختانه هم‌اکنون ایران اسلامی دارای بالاترین ضرایب امنیتی در بین کشورهای مختلف دنیا بوده و در بین استان‌های کشور نیز کردستان از امن‌ترین استان‌ها به شمار می‌آید لذا باید همواره قدردان و حافظ این نعمت الهی باشیم و از این موهبت الهی برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه بهره بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از خدمات دولت در استان کردستان تقدیر نمود و خواستار توجه و همدلی هرچه بیشتر خدمتگزاران این عرصه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم ولایت‌مدار و متدین کردستان شد.

حجت‌الاسلام شاهرودی اظهار داشت: طبق آموزه‌های اسلامی همواره مسلمانان از محتاج شدن به کفار منع شده‌اند و ملت مسلمان ایران نیز بر اساس این دستور الهی در برابر نظام سلطه و کفر جهانی ایستاده‌اند و با تحمل انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها در قالب تحریم‌های علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی به سوی خودکفایی در عرصه‌های مختلف پیش رفته‌اند.

وی افزود: با اعتماد به جوانان خوشبختانه در بسیاری از حوزه‌های علمی و اقتصادی به خودکفایی رسیده‌ایم و انحصار چندین کشور انحصارگر را در حوزه‌های داروسازی، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، هوا فضا و مباحث علمی و اقتصادی شکسته‌ایم و این روند همچنان با سرعتی روزافزون تا فتح قله‌های عظیم اقتدار و خودکفایی در تمامی عرصه‌ها تداوم خواهد داشت.

حجت‌الاسلام شاهرودی در پایان بر همدلی و انسجام در بین مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی در استان و پاسخگویی به موقع آنان برای رفع دغدغه‌های مردم تأکید کرد و این مهم را زمینه‌ساز توسعه و آبادانی استان در حوزه‌های مختلف دانست.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول