اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

برگزاری اجلاس عدم تعهدها استکبار را به ذلالت کشاند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد به میزبانی ایران و حضور سران سیاسی کشورهای دنیا در این نشست بزرگ، استکبار جهانی را به ذلالت و خواری کشاند.

برگزاری اجلاس عدم تعهدها استکبار را به ذلالت کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده پیش از ظهر امروز در جمع مردم بخش دابودشت این شهرستان بیان داشت: رضایت مردم در شهر و روستا رضایت و دلگرمی مسئولان را به بار می‌آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما برگرفته از تفکر اسلامی ناب محمدی است و تا زمانی که نیت‌ها برای رضایت خداوند باشد برای انجام امور خود خداوند پشتیبان ما است.

اکبرزاده با اعلام اینکه حتی در کوچک‌ترین بخش از شهر و روستای کشور شاهد بهره‌برداری و یا سازندگی برای عمران و آبادانی هستیم، گفت: در دولت نهم و دهم تمام تلاش برای برخورداری روستاها در کنار شهرها از نعمات خداوندی بوده تا مردم در آسایش و رفاه بیشتری زندگی کنند.

فرماندار آمل با اعلام اینکه هنر انقلاب اسلامی ما بیداری جامعه جهانی است، تصریح کرد: علاوه بر بیداری اسلامی در منطقه که پیروزی را در لیبی، مصر، لبنان و دیگر کشورها به همراه داشت و ظلم زورگویان و استکبارگران را به خودشان بازگرداند هم‌اکنون نشست سران، کارشناسان و سیاسیون کشورهای دنیا در تهران ضربه مهلک دیگری بر پیکر استکبار جهانی است.

اکبرزاده با اعلام اینکه حضور سیاست‌مداران و کارشناسان برتر سیاسی 120 کشور دنیا در شانزدهمین دوره نشست سران جنبش عدم تعهد باعث اعتلای فرهنگ ناب اسلامی ایران به دنیا خواهد شد، گفت: این نشست سران دنیا دشمنان استکباری را کور کرده و آنها را به خاری و ذلالت کشاند.

وی با اشاره به اینکه استکبار و اسرائیل به دست و پای مسئولان کشورهای دنیا افتادند تا در اجلاس سران در تهران شرکت نکنند، اذعان داشت: آنها هم‌اکنون قدرت ایران را در دنیا به روشنی مشاهده می‌کنند و حتی می‌بینند که دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در این اجلاس شرکت کرده و با رهبر انقلاب، رئیس جمهور کشورمان و رئیس مجلس شورای اسلامی نشست و مذاکره داشته است.

اکبرزاده بیان داشت: باید قدر نعمت‌های الهی که به این مرز و بوم عطا می‌شود را دانست زیرا این افتخارات برگرفته از منویات امام امت، خون شهدا و ایثارگری خانواده شهدا، ایثارگران و جانباران است البته بصیرت، آگاهی و حضور همه جانبه مردم نیز اقتداری دیگر را برای کشورمان رقم می‌زند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول