اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی همایش ملی هم‌اندیشی جوانان تأکید کرد

بیان دیدگاه‌های مردم و مسئولان در محیطی برابر

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی همایش ملی هم‌اندیشی جوانان گفت: مردم و مسئولان باید در محیطی برابر و با رابطه افقی در فضای محترمانه، آرام، دوستانه و شفاف دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

بیان دیدگاه‌های مردم و مسئولان در محیطی برابر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مالک صادقیان پیش از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی جوانان نخبه استان کرمان درباره همبستگی و انسجام ملی جوانان کرمانی اظهار داشت: بهره‌برداری از دیدگاه جوانان مهم‌ترین هدف این همایش است.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه‌های منابع مادی، طبیعی، تاریخی، فرهنگی و هنری کشوری غنی است، افزود: طی تاریخ معاصر به ویژه در سه دهه اخیر این ظرفیت‌ها به توجه بیشتری نیاز دارد.

صادقیان تصریح کرد: تمرکز بر بهره‌وری از سرمایه‌های اجتماعی وجود دارد و مشارکت، همفکری و همکاری منجر به اعتماد و توسعه همکاری می‌شود و بالفعل شدن سرمایه‌ها را چند برابر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرآیند توسعه اجتماعی ربطی به دولت‌های مختلف ندارد، عنوان کرد: در همایش هم‌اندیشی جوانان زوایای نگاه جوانان در بخش‌های مختلف در نشست زنده و روبه‌رو مطرح و تبادل نظر می‌شود.

صادقیان ابراز داشت: ساز و کارها باید با تمرین و تکرار نهادینه شود و مردم و مسئولان در محیطی برابر و با رابطه افقی در فضای محترمانه، آرام، دوستانه و شفاف دیدگاه‌های خود را بیان کنند. 

وی با بیان اینکه همایش هم‌اندیشی جوانان زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات و ایجاد رابطه است، خاطرنشان کرد: نظرات و دیدگاه‌های مطرح شده در همایش‌های استانی جوانان دسته‌بندی و به رئیس جمهور ارائه می‌شود.

صادقیان بیان داشت: بخشی از مشکلات جوانان که به صورت استانی قابل حل است نیز توسط استانداران پیگیری و محقق می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول