اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

ولایتی: حضور بانوان در مجلس گواه پایبندی به دیدگاه‌های حضرت امام(ره) است

خبرگزاری فارس: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: حضور بانوان در مجلس گواه پایبندی جمهوری اسلامی ایران به دیدگاه‌های حضرت امام(ره) است.

ولایتی: حضور بانوان در مجلس گواه پایبندی به دیدگاه‌های حضرت امام(ره) است

علی‌اکبر ولایتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی کشور یک ضرورت است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای تأسیس با رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) بر اهمیت مشارکت بانوان در تعیین سرنوشت خود تأکید کرده است.

وی افزود: این نظام مقدس در عمل نسبت به دیدگاه بنیان‌گذار خود پایبند بوده و حضور بانوان در مجلس شورای اسلامی گواه این موضوع است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: همان‌گونه که خانواده سالم بدون حضور زنان متدین و آگاه شکل نمی‌گیرد، تحقق جامعه سالم نیز فقط با نقش‌آفرینی سالم و با نشاط بانوان امکان‌پذیر است.

ولایتی در ادامه با تأکید بر ضرورت قدرشناسی آحاد جامعه از بانوان شاغل و خانه‌دار به دلیل نقش راهبردی آنها در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی، مشارکت گسترده در انتخابات را نتیجه آگاهی و شناخت زنان ایرانی دانست.

وی اظهار داشت: امروز در عرصه مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بانوان نقشی بی‌بدیل در به نمایش گذاشتن شور و شعور انقلابی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول