اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

اصلاح دیدگاه‌ها در نظام برنامه‌ریزی کشور

خبرگزاری فارس: استاندار قم اصلاح دیدگاه‌ها و روش‌ها در نظام برنامه‌ریزی کشور را ضروری دانست.

اصلاح دیدگاه‌ها در نظام برنامه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار مدیران و کارشناسان معاونت برنامه ریزی استانداری اظهار داشت: هرگونه فعالیت بدون برنامه‌ریزی و پیش بینی همه جوانب، دستیابی به اهداف مدنظر را دشوار ساخته و خسارات مضاعفی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به جایگاه و وظایف گسترده معاونت برنامه ریزی، دقت و توجه در انجام تکالیف این معاونت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: عملکرد این معاونت در تدوین برش استانی برنامه پنجم توسعه و سند آمایش و ارائه آمارهای درست و به هنگام، مبنای برنامه ریزی صحیح در همه بخش‌های استان خواهد بود.

استاندار قم بر ضرورت اصلاح و تغییر در دیدگاه‌ها و شیوه‌های نظام برنامه ریزی و بودجه تاکید کرد و گفت: باید در این خصوص راهکارها و پیشنهادات مناسب، با توجه به شرایط استانی و چارچوب‌های ملی ارائه شود و این مهم می‌تواند برای استان و کشورمان مفید و موثر باشد.

وی با بیان اینکه باید در همه تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، شرایط و اقتضائات استانی را مدنظر قرار دهیم، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارشناسان نخبه و با تجربه در دستگاه‌های اجرایی و مراکز حوزوی و دانشگاهی، می‌تواند در پیشبرد اهداف معاونت برنامه ریزی موثر واقع شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول