اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

دیدار مسئولان با مددجویان کمیته امداد شهرستان گتوند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی مسئولان شهرستان گتوند با مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر دیدار کردند.

دیدار مسئولان با مددجویان کمیته امداد شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، پیش از ظهر امروز در این دیدار صمیمانه فرماندار گتوند با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای خدمتگزاری برای مسئولان هستند و در هفته دولت باید سعی شود تا این عزیزان هر چه بیشتر و بهتر معرفی شوند.

قدرت‌الله امانی‌پور تأکید کرد: شناخت شهیدان رجایی و باهنر در خدمت‌رسانی لحظه به لحظه آنها به مردم و سادگی آن‌ها بود که برای همیشه مثال زدنی است.

 

همچنین در این دیدار نماینده مردم گتوند نیز اظهار داشت: دولت به عنوان خدمتگزار مردم باید تلاش‌های بیشتری از خود نشان دهد و البته در چند ساله اخیر تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف ازسوی دولت در کشور انجام شده است.

سید محمد سادات ابراهیمی افزود: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی به خوبی توانسته به وظایف خود در قبال اقشار آسیب پذیر و ضعیف عمل کند و دولت و مجلس نیز حمایت‌های بسیار خوبی از این نهاد داشته و دارند.

وی تأکید کرد: باید سطح خدمات ارائه شده به مددجویان افزایش یابد و به این دلیل مردم باید در این امور خداپسندانه تلاش بیشتری کنند.

گفتنی است در این دیدارها تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول