اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

منازل مسکونی مددجویی در شازند به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت پنج باب منزل مسکونی مددجویی با حضور مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در شهرستان شازند افتتاح شد.

منازل مسکونی مددجویی در شازند به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ظهر امروز در این مراسم گفت: رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر در دورافتاده‌ترین نقاط کشور و توسعه امور آموزشی بهداشتی، عمرانی و حمایتی در مناطق محروم و دور‌افتاده مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری و دولت نهم و دهم و مجلس بوده است.

رضا ربیعی با اشاره به اهداف و برنامه‌های دستگاه‌های حمایتی از جمله سازمان بهزیستی در توانمندسازی، کارآفرینی و عزت نفس خانواده‌ها و شکوفایی استعدادهای جوانان تصریح کرد: از دستاوردهای بزرگ اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی مشارکت عمومی مردم در رفع مشکلات نیازمندان است که در هیچ کشوری به اندازه ایران دیدنی و غرورآفرین نیست.

وی زیربنای مفید این واحدهای مسکونی مددجویی را 95 تا 100 مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: این پنج واحد مسکونی از محل اعتبارات سازمان بهزیستی به مبلغ 200 میلیون ریال و از محل مشارکت‌های مردمی مجموعاً به مبلغ 400 میلیون ریال و سهم آورده مددجویی احداث شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ‌با بیان اینکه 182 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این اداره کل در طول هفته دولت به بهره‌برداری رسید گفت: از این تعداد 72 واحد در اراک‌، 54 واحد در محلات، 10 واحد در ساوه، 15 واحد در دلیجان، 12 واحد در کمیجان، شش واحد در خنداب، پنج واحد در شازند، چهار واحد در تفرش، سه واحددر زرندیه و یک واحد در فراهان است.

به گفته وی احداث این واحدهای مسکونی از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به این استان در قالب طرح مسکن مهر است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه دولت دهم توجه ویژه‌ای به بحث مسکن و اشتغال محرومان و نیازمندان داشته و اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول