اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌های نهم و دهم صورت گرفت

پرداخت 36 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خرم‌دره‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از پرداخت 36 میلیارد ریال عیدی و مستمری به مددجویان عادی امداد و طرح شهید رجایی خرم‌دره خبر داد.

پرداخت 36 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی و تأسی از ائمه اطهار (ع) در دستگیری از نیازمندان و ضعفا در دوران پس از انقلاب شاهد خدمات‌رسانی مطلوبی به اقشار نیازمند بوده‌ایم، اظهار داشت: این مهم موجب افزایش سلامت، بهداشت، امید به زندگی، سطح اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نیز افزایش اعتماد به نفس اقشار ضعیف شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به ارائه خدمات به مددجویان این شهرستان خاطرنشان کرد: کمیته امداد خرم‌دره با 34 نفر نیرو اعم از رسمی، قراردادی، خرید خدمت، ساعتی و سرباز وظیفه مشغول به خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش خود در شهر خرم‌دره و 16 روستای شهرستان است.

وی در ادامه میزان عیدی و مستمری پرداختی به مددجویان عادی امداد و طرح شهید رجایی تا پایان دولت هشتم را 9 میلیارد و 545 میلیون و 681 هزار و 300 ریال اعلام و تصریح کرد: این میزان در دولت نهم 7 میلیارد و 459 میلیون و 45 هزار و 206 ریال بود.

احمدی افزود: میزان عیدی و مستمری پرداختی به مددجویان عادی امداد و طرح شهید رجایی در دولت دهم و تا بیستم مرداد ماه سال جاری 28 میلیارد و 366 میلیون و 437 هزار ریال است.

وی تعداد کل ایتام زیرپوشش مورد حمایت حامیان را 130 نفر اعلام و گفت: تعداد حامیان ثبت نام شده نیز 269 نفر می‌باشند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره افزود: مساعدت حامیان به ایتام تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم به میزان 253 میلیون و 230 هزار ریال بود.

وی با اشاره به مساعدت 551 میلیون و 872 هزار ریالی حامیان به ایتام در دولت‌ نهم اضافه کرد: این میزان در دولت نهم و تا بیستم مرداد ماه سال جاری مبلغ یک میلیارد و 81 میلیون و 907 هزار ریال است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول