اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادسرای عمومی سمنان:

اقتدار دادستانی در گرو پلیس است/ سمنان از امن‏ترین شهرهای ایران است

خبرگزاری فارس: معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: اقتدار دادستانی در بازوان توانمند پلیس بوده و سمنان یکی از امن‏ترین شهرهای ایران است.

اقتدار دادستانی در گرو پلیس است/ سمنان از امن‏ترین شهرهای ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس استان سمنان، علی دارینی در جمع کارکنان انتظامی، سمنان را یکی از امن‏ترین شهرهای ایران اعلام و اظهار کرد: اقتدار دادستانی در بازوان توانمند پلیس است.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در آیین اختتامیه سومین دوره آموزش قضایی رؤسای دوایر قضایی، افسران تحقیق و کارکنان خدمات قضایی کلانتری‏ها و پاسگاه‏های این استان در سالن فجر ستاد فرماندهی در سمنان، از تعامل پلیس با دستگاه قضایی در استان، با عنوان «کم‏نظیر در سطح کشور» یاد کرد و اظهار داشت: همین تعامل موجب اعتماد بالای مسئولان قضایی به نیروی انتظامی شده است.

دارینی با اشاره به برگزاری دوره‏های آموزش قضایی در نیروی انتظامی تاکید کرد: این آموزش‏ها باید مستمر و به ‏روز باشد تا جلوی بروز هرگونه مشکلی در راه رسیدگی مطلوب به پرونده‏های قضایی گرفته شود.

وی با بیان اینکه کشور ما یک کشور قانون‏گراست، خاطرنشان کرد: وظیفه دستگاه قضایی و انتظامی نیز فقط اجرای قانون است و هیچ حامی نیز بهتر از قانون وجود ندارد.  

دارینی، نیروی انتظامی را در انتقال علم سازمانی موفق خواند و افزود: برگزاری این‌گونه دوره‏های آموزشی نشان از توجه ویژه فرماندهان ناجا به امر آموزش قوانین دارد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه، سمنان را یکی از امن‏ترین شهرهای کشور دانست و گفت: اقتدار دادستانی در بازوان توانمند پلیس است.

چگونگی تهیه و تنظیم صحیح گزارشات اولیه، آیین دادرسی کیفری و رعایت حقوق شهروندی از دیگر مواردی بود که دارینی در این جلسه به تشریح آن پرداخت.

سومین دوره آموزش قضایی روسای دوایر قضایی، افسران تحقیق و کارکنان خدمات قضایی کلانتری‏ها و پاسگاه‏های استان سمنان، طی مراسمی با حضور محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی استان با تجلیل از 13 نفر از افراد برتر به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول